خبرهای داغ:
سرمربی شاهین ماهشهر:

سردار بوکان محبوب ترین تیم لیگ دسته دوم فوتبال ایران است

سرمربی شاهین ماهشهر در کنفرانس خبری پیش از بازی با سردار بوکان عنوان کرد: تیم سردار یکی از پرهوادارا ترین تیم های لیگ دسته دو فوتبال است.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۰۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در حالی تیم سردار بوکان در استادیوم تازه تاسیس خاتم انبیاء این شهر به مصاف شاهین ماهشهر می روند که مربیان دو تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی به سئوالات بیشمار خبرنگاران پاسخ دادند.

سرمربی تیم شاهین ماهشهر که در هوای سرد بوکان خود را به محل کنفرانس خبری رسانده بود از آمادگی کامل تیم خود برای دیدار مقابل تیم فوتبال سردار بوکان خبر داد.

موسی قنوتی مردم بوکان را بسیار خون گرم و مهمان نواز خواند و عنوان کرد: از حضور در بوکان و رودر روی با تیم پرهوادار سردار بسیار خوشحالم.

وی تیم سردار را یکی از پرهوادارا ترین تیم های لیگ دسته دو فوتبال معرفی کرد و ادامه داد: بی گمان بازی سختی با سردار خواهیم داشت زیرا این تیم از وجود هواداران بسیار پرشوری سود می برد که در ایران نمونه هستند.

قنوتی در جواب یکی از خبرنگاران وضعیت تیم شاهین ماهشهر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تیم ما از نظر آمادگی جسمانی شرایط لازم را برای بازی مقابل تیم فوتبال سردار بوکان دارد و قطعا ما برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم.

این مربی ماهشهری در ادامه تصریح کرد: همچنان که گفتم هدف اصلی ما گرفتن سه امتیاز این بازی است زیرا ما از خط دفاع مستحکم و خط حمله خوبی برخورداریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین ماهشهر خاطرنشان کرد: امیدوارم تماشاگرانی که در این هوای سرد به استادیوم می‌آیند فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست خواهد آمد شاهد یک دیدار زیبا باشند.

کمک مربی سردار بوکان نیز که در غیاب سرمربی تیم خود که برای دومین هفته پیاپی در کنفرانس خبری حضور پیدا نکرد از آنالیز تیم شاهین ماهشهر خبر داد و عنوان کرد: تمام نقاط ضعف و قوی شاهین را چندین بار آنالیز کردیم و امید داریم از این مهم به خوبی استفاده کنیم.

حمید رضا غنی زاده از تیم سردار به عنوان تیم نوپا و جوان نام برد و افزود: تیم سردار بسیار دیر برای لیگ بسته شد و همین مهم و همچنین ناهماهنگی بازیکنان در زمین مهم ترین علل ناکامی سردار در درون زمین هستند.

وی ادامه داد: تیم ما اکنون روند رو به رشدی دارد و با آمادگی کامل و بدون داشتن مصدوم و محروم به مصاف تیم فوتبال شاهین ماهشهر خواهیم رفت.

این مربی جوان در ادامه سخنانش عنوان کرد: با حضور هواداران می خواهیم 90 دقیقه حمله کنیم تا پیروزی را در این هوای سرد به تماشاچیانمان تقدیم کنیم.

غنی‌زاده تصریح کرد: هر چند بازیکنان ما از نظر مالی مشکلات فراوانی دارند ولی با تمام قدرت پا به زمین می گذاریم تا با کسب سه امتیاز بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

سردار بوکان هم اکنون با 13 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

ارسال نظرات