خبرهای داغ:
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

سازمان محیط زیست به پاتوق سیاسی تبدیل شده است

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: وجود مهره‌های سیاسی همچون شهربانو امانی و معصومه ابتکار در سازمان محیط زیست این سازمان را عملا به پاتوق سیاسی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۱۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متین منتظمی با اشاره به بی‌اعتنایی رئیس سازمان محیط زیست کشور به مسائل زیست محیطی کشور و آلودگی شدید اهواز، اظهار داشت: وجود مهره‌های سیاسی همچون شهربانو امانی و معصومه ابتکار در سازمان محیط زیست این سازمان را عملا به پاتوق سیاسی تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: در زمان اوج بحرانی شدن وضعیت هوای اهواز و تهران شاهد بی‌اعتنایی ابتکار و سفر وی به مراکش بودیم و این موضوع مایه تاسف است و خانم ابتکار باید بداند که وظیفه اصلی وی رسیدگی به مشکلات زیست محیطی بوده و برجام به وی هیچ ربطی ندارد و حق نظر دادن راجع به این مسئله را ندارد.

*تبدیل ستاد احیای دریاچه ارومیه به باشگاه انتخاباتی دولت یازدهم

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به سخنان اخیر دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه مبنی بر توقف عملیات احیای دریاچه ارومیه و اظهارات وی مبنی بر اینکه «دیگر نمی‌توانیم چوپان دروغگو باشیم» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ستاد احیای دریاچه ارومیه تبدیل به باشگاه دولت شده است.

این مسئول به سفرهای بی‌مورد زنان سفرای کشورهای مختلف به ارومیه و بازدید از دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: هنوز دلیل مشخصی را از علت سفر این افراد و دید و بازدیدهای متوالی مهمانان خارجی به ارومیه عنوان نشده و خروجی سفرهای این افراد نیز مبهم است.

منتظمی افزود: در رابطه با ستاد احیای دریاچه ارومیه جای سوال است که با هزینه‌های که این ستاد در خصوص پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه دریافت می‌کند چرا ما شاهد ورود فاضلاب‌های شهری به دریاچه ارومیه هستیم!؟

وی گفت: در واقع می‌توان گفت که ستاد احیای دریاچه تبدیل به حیات خلوت هزینه‌های بی‌مورد دولت روحانی شده است.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اولین متهم قتل دریاچه ارومیه ابتکار و دومین قاتل دریاچه ستاد احیای دریاچه ارومیه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ستاد احیای دریاچه ارومیه هیچگونه شفاف‌سازی در خصوص عملکرد چند ساله خویش انجام نداده و مطالبه اصلی ما از دولت یازدهم این است که شفاف‌سازی را در خصوص اقدامات ستاد احیای دریاچه ارومیه انجام دهند.

منتظمی ادامه داد: چنانچه ستاد احیای دریاچه ارومیه با این روال به عملکرد غلط خویش ادامه دهد این موضوع سبب پویش مردمی خواهد شد و ما این اجازه را نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه شعار اصلی دولت روحانی احیای دریاچه ارومیه بود، گفت: با وجود تمام شعارهای توخالی که از سوی دولت یازدهم در خصوص احیای دریاچه ارومیه سر نهاده شد اکنون شاهد ضعف عملکرد این ستاد هستیم فلذا از نمایندگان خواستاریم تا در خصوص اقدامات دولت در خصوص حل معضلات زیست محیطی به ویژه آلودگی هوای شهرهای اهواز و دریاچه ارومیه سوال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار