مسئول روابط عمومی سازمان اردویی بسیج:

بسیج توانسته جایگاه خودش را در مقابله با نفوذ دشمن پیدا کند

غفاری گفت: بسیج توانسته جایگاه خودش را در امنیت کشور و همچین مقابله با نفوذ دشمن پیدا کند و نباید از یاد برد که کشورهایی همچون آمریکا به دلیل وجود بسیج مردمی است که جرات حمله به کشورمان را ندارند، چرا که در طول دوران دفاع مقدس، پی به این قدرت برده اند.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۹۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،علی غفاری مسئول روابط عمومی سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه بسیجیان و جوانان در خط مقدم مقابله با توطئه های استکبار جهانی قرار دارند، گفت: حضور موفق و مقتدرانه بسیج مردمی عراق و سوریه، توطئه ها و تهدیدهای آمریکا، اسرائیل و عربستان و گروهک های تکفیری را خنثی کرده است.
وی با اشاره به اینکه هوشیاری و بیداری رزمندگان ایرانی و خنثی سازی توطئه های دشمن بیانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است، افزود: ایران اسلامی بزرگترین قدرت نظامی و امنیتی در منطقه است و امروزه بسیجیان آماده مقابله  در برابر هجمه های دشمن و مقابله با استکبار هستند.
غفاری ادامه داد: جوانان ایران اسلامی تفکر بسیجی را بعنوان یک الگوی استکبار ستیزی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نظامی دشمنان در جهان ترویج داده اند.
مدیر روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در پایان خاطر نشان کرد: بسیج توانسته جایگاه خودش را در امنیت کشور و همچین مقابله با نفوذ دشمن پیدا کند و نباید از یاد برد که کشورهایی همچون آمریکا به دلیل وجود بسیج مردمی است که جرات حمله به کشورمان را ندارند، چرا که در طول دوران دفاع مقدس، پی به این قدرت برده اند.
منبع: سايت کوله بار
ارسال نظرات