خبرهای داغ:
مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم:
مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم گفت: شهر قم جلودار حرکت انقلابی در روز 9 دی بود و باید دهه بصیرت را در این شهر احیا کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۵۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
قم جلودار حرکت انقلابی در روز 9 دی بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر ولدان در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به دهه بصیرت اظهار کرد: این دهه را می‌توان به عنوان دهه میثاق امت با ولایت و امامت معرفی کرد و در خصوص مسائل محتوایی دهه بصیرت باید کار بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: شهر قم جلودار حرکت انقلابی در روز 9 دی بود و در طول دهه بصیرت باید با برگزاری جلسات و همایش‌های بصیرتی در استان قم این دهه را احیا کنیم.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم افزود: ستادهای نماز جمعه در استان قم حدود هزار عضو دارند و این ستادها آمادگی دارند که در برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت مشارکت داشته باشند تا این برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار شود.

ولدان با اشاره به فعالیت بنیاد خاتم‌الاوصیاء در استان قم اظهار کرد: این بنیاد آمادگی دارد که در جبهه‌سازی، فعال‌سازی و شبکه‌سازی گروه‌های انقلابی در استان فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: در خطبه‌ها و پیش از خطبه‌های نماز جمعه در استان قم در مناسبت‌های مختلف به موضوعات متناسب پرداخته می‌شود، به عنوان مثال دیروز مدیرکل اوقاف استان به مناسبت هفته وقف سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم بود و نمایندگان او هم در نمازجمعه‌های شهرهای مختلف استان به مناسبت این هفته سخنرانی کردند.
ارسال نظرات