مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: حضور بیش از 7 هزار معلم دارای تحصیلات تکمیلی در آموزش و پرورش مازندران نشان از علم آموزی معلمان توانمند مازندرانی دارد.
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل آموزش پرورش مازندران گفت: در چنین ایامی، علاوه بر تقدیر و تجلیل از تلاشگران عرصه پژوهش، چالشها و موانع پیش رو برای افزایش شتاب پژوهندگی مورد بررسی قرار میگیرد.
وی با بیان اینکه پژوهش یکی از زیر نظامهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: کتابهای درسی مقطع ابتدایی با رویکرد پرسشگری و تحقیق است و ایجاد روحیه پرسشگری و تحقیق در دانش آموزان از کلاس اول ابتدایی لازم است.
سید علی قاسمی حضور بیش از 7 هزار معلم دارای تحصیلات تکمیلی در آموزش و پرورش مازندران را نشان از علم آموزی بههمراه آموختن علم به دانش آموزان عنوان کرد و افزود: حضور 3 معلم در جمع 20 پژوهشگر برتر استان مازندران نشان از جایگاه پژوهش و تحقیق در دستگاه تعلیم و تربیت استان دارد.
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آخرین اخبار