خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه شیروان:

فرهنگ ایثار و شهادت توان مقاومت کشور را افزایش داده است

حجت الاسلام حسینی در یادواره 7 شهید روستای سولدی شهرستان شیروان بر اهمیت برگزاری یادواره های شهدا و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۰۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام حسینی مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه شیروان در یادواره 7 شهید روستای سولدی از توابع این شهرستان با خاطرنشان کردن اهمیت برگزاری یادواره های بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت : فرهنگ ایثار و شهادت در طول ادوار مختلف تاریخ توان مقاومت و ایستادگی در برابر سیاست های خصمانه دشمن را افزایش و عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورده است .

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج شیروان شهدا را دارای خصوصیات ارزشمند و برجسته ای دانست و گفت : مجموعه این خصوصیات ارزشمند باعث شکل گیری شخصیت شهید شده است لذا باید تلاش کنیم با بازخوانی سیره شهدا ، راه و هدف بلند ایشان را بشناسیم و در راستای تبیین آن تلاش نماییم .

وی با خاطرنشان کردن اهمیت برگزاری یادواره ها بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت : فرهنگ ایثار و شهادت در طول ادوار مختلف تاریخ توان مقاومت و ایستادگی در برابر سیاست های خصمانه دشمن را افزایش و عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورده است .

وی گفت : امروز نیز همچنان همین روحیه ایثار و مقاومت است که می تواند کشور را در برابر تهاجمات گسترده سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی مصون نگاه دارد و موجب اعتلای نظام اسلامی شود .

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به تمدید تحریم های 10 ساله توسط مجلس نمایندگان و سنای آمریکا بدعهدی استکبار جهانی در ماجرای برجام را سندی آشکار در کینه توزی و عداوت آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت : در این ماجرا به همه ثابت شد که علارغم پایبندی ایران به تعهدات ، آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و نمیتوان بر توافق نامه ای که یک طرف آن شیطان بزرگ است تکیه و به آن اعتماد کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار