در سال جاری 9 هزار و 980 هزار تن آسفالت برای روکش آسفالت معابر شهری منطقه 3 زنجان انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۷۳۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار منطقه 3 زنجان گفت: شهرداری منطقه 3 زنجان جزء مناطقی است که پوشش خدمات در آن با شرایط خاص خود همراه است.

مصطفی رضایی با بیان اینکه این منطقه شامل بافت قدیمی و مرکزی شهری زنجان می شود، افزود: ارائه خدمات در بافت قدیمی و تاریخی شهر با ملاحظات اجرایی زیادی همراه است.

این مسئول شهرداری منطقه3 زنجان را شامل خدمات پوششی برای یک سوم شهر زنجان عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه3 زنجان در سال جاری 36 میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه مصوب داشته است. از این میزان 48 درصد جاری و 52 درصد نیز عمرانی بوده است.

وی مرکز شهر زنجان و بخش عمده ای مناطق تحت پوشش این منطقه را دارای بافت ارگانیک عنوان کرد و یادآور شد: بسیاری از تاسیسات در این منطقه قدیمی و فرسوده شده و عملیات عمرانی در این مناطق با دشواری های زیادی همراه است.

رضایی به برخی از اقدامات شهرداری منطقه3 در حوزه وظایف خود اشاره کرد و گفت: انجام روکش آسفالت، احیا و احداث کانال های آب های سطحی، ترمیم و لکه گیری و کاشت فضای سبز، احداث پارک های محلی و پوشش خدماتی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

شهردار منطقه3 زنجان انجام روکش آسفالت در سال جاری را یادآور شد و تاکید کرد: در سال جاری اقدامات عمده ای دراین بخش صورت گرفته است که می توان به حجم عملیات روکش آسفالت در کمربندی شمالی شهر اشاره کرد. همچنین مناطقی همچون کوی شهداء، خیابان زینبیه غربی تا خیابان شهداء، خیابان 13 اعتمادیه، و خیابان ذوالقدر در پشت کارخانه کبریت سابق اشاره کرد.

وی از انجام حجم قابل توجهی از جدول گذاری در سطح منطقه خبر داد و گفت: در مناطقی از شهر که مطابق لایحه بودجه سال جاری نیازمند جدول گذاری بودند اقدامات لازم صورت گرفته است.

رضایی احیای بافت فرسوده در این منطقه را یادآور شد و تاکید کرد: حجم قابل توجهی از بافت فرسوده شهری در این منطقه قرار دارد و شهرداری زنجان مشوق های زیادی را برای نوسازی واحدهای مسکونی اعمال می کند.

ارسال نظرات