مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر گفت: حضور میلیونی مردم در 9 دی 88 بصیرت امت اسلامی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۸۷۹۷۵۰۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، حجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر با گرامیداشت 9 دی سالروز حماسه با بصیرت ملت ایران و خاموش شدن فتنه دشمنان اظهار داشت: با بیان اینکه حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است افزود: حضور میلیونی مردم در 9 دی 88 نشانه بصیرت آنها بود.


وی گفت: حماسه 9 دی نماد اقتدار و وحدت نظام مردمی و در عین حال ولایی جمهوری اسلامی است، چیزی که دیگر ملت ها و نظام ها از آن محروم هستند و یا در حال الگو گرفتن از آن هستند.

حجت‌الاسلام احدی اظهار کرد: در روز 9 دی ملت ایران پاسخی دندان‌شکن به بی‌حرمتی‌ها و برخی هنجارشکنان نشان داده و به استکبار جهانی نیز اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها کید دشمن را خنثی می‌کند.

وی با یادآوری اینکه در روز 9 دی ماه ملت ایران عظمت واقعی خود را در دفاع از اسلام و حقانیت آن به نمایش گذاشتند افزود: این حماسه تاریخی در حافظه این ملت باقی می‌ماند و برای همیشه آیندگان می‌فهمند که چگونه این ملت صلابت و قدرت خود را به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر با بیان اینکه مردم با هدایت‌های مقام معظم رهبری به صحنه آمده و جواب دندان‌شکنی را به دشمنان نشان دادند، گفت: در روز 9 دی این ملت جاودانه ایران بود که تمام فتنه‌گران را کنار زده و به حریم‌داری از انقلاب پرداختند.

ارسال نظرات