خبرهای داغ:
گمرک بعد از سال ها تصمیم میگیرد متوجه موضوع بشود(!) و آن شرکت را ۳ هزار میلیارد تومان جریمه می کند! بله دقیقا ۳ هزار میلیارد تومان! اما در نهایت تعجب، نعمت‌زاده وزیر صنعت به رئیس گمرک نامه می‌نویسد و علنا خواستار لغو جریمه آن شرکت می شود!
کد خبر: ۸۷۹۷۶۸۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین شمسیان از مدیران روزنامه کیهان، در مطلبی به موضوع دستور وزیر صنعت‌،معدن و تجارت برای لغو جریمه 3000 میلیاردی یک تولیدکننده خارجی در ایران پرداخته است که متن کامل آن به شرح ذیل است.

1- اواخر آبان ماه سال جاری،وزیر صنعت،تجارت و شیلات نروژ به ایران آمد.

او در 5 روز حضورش در ایران، با چندین مقام ایرانی دیدار کرد و چند قرار داد بست و حتی برای ترخیص راحت‌تر ماهی وارداتی از نروژ ،چانه زنی کرد.

آقای وزیر در روز آخر، شخصا مثل یک کارگر ساده، لباس کار پوشید؛‌ ماهى سالمون (مهمترین محصول دریایی نروژ) را آماده و پاک کرد، برش زد، پخت و به مردمی که در فروشگاه حاضر بودند تعارف کرد تا آن را بخورند و تست کنند!
او می‌توانست این کار را به یکی از 90 نفر هیئت همراهش محول کند، اما ترجیح داد خودش برای فرزندان نروژی شغلی دست و پا کند.

2- یک شرکت کره‌ای، با دور زدن مقررات و استفاده از کارت‌های بازرگانی اشخاص و تبانی و ... کالای تکمیل یا نیمه تکمیل را به عنوان لوازم اولیه وارد می‌کرده است.

بالاخره گمرک بعد از سال ها تصمیم میگیرد متوجه موضوع بشود(!) و آن شرکت را 3 هزار میلیارد تومان جریمه می کند! بله دقیقا 3 هزار میلیارد تومان! اما در نهایت تعجب، نعمت‌زاده وزیر صنعت و به رئیس گمرک نامه می‌نویسد و علنا خواستار لغو جریمه آن شرکت می شود!

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان داخلی گفته: با این پول (جریمه 3 هزار میلیارد تومانی) 20 هزار شغل صنعتی و 600 هزار شغل خدماتی ایجاد می شد! به نظرتان چه عاملی باعث شده وزیر صنعت برای بخشودگی جریمه شرکت کره‌ای دست و پا بزند!؟

آیا او وزیر صنعت کره است!؟ آیا او مسئول ایجاد اشتغال برای کره‌ای هاست!؟ آیا منافع ملی بر دیگر امور... ارجحیت ندارد!؟ شما قضاوت کنید که چه کسی خائن است و چه کسی خادم!؟

پی‌نوشت: نعمت‌زاده یکی از وزرای چند هزار میلیاردی دولت یازدهم است که ثروت افسانه‌ای او در حوزه پتروشیمی و دیگر بخش‌ها زبانزد است . هولدینگ پتروشیمی لاله و نعمت، با بیش از 20 شرکت پتروشیمی تنها جزئی از ثروت اوست! وی به مدت سه سال تلاش کرد عرضه محصولات پتروشیمی از بورس خارج و در اختیار باند خودش قرار بگیرد! نعمت زاده در اوج توانمندی پزشکان ایرانی، بیش از چهل روز وزارتخانه را رها کرد و برای عمل گوشش به آلمان رفت و در برگشت با لحنی تحقیرآمیز مدعی شد با تکنولوژی عمل جراحی کرده که هشتاد سال دیگر هم به ایران نمی‌آید! او مدتی بعد پیشنهاد داد مدیر از خارج وارد کنیم! و....

ارسال نظرات
پر بیننده ها