خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: سال 88 مردم با حضور در صحنه، حماسه‎ ای دیگر را در دفتر افتخارات خود ثبت کرده و در سالروز این حماسه بزرگ باز هم مردم در صحنه خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۰۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام میری مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بخش نیم بلوک درستاد بزرگداشت 9دی که در دفتر امام جمعه خضری دشت بیاض برگزارشد اظهار داشت: با حضور اقشار مختلف مردم برنامه ویژه 9 دی در مسجد امام حسین (ع) خضری دشت بیاض و روستاهای داری روحانی در بخش نیم بلو ک برگزار می شود.

وی عنوان کرد: شب پنج شنبه 9 دی ماه سال جاری، ویژه برنامه 9 دی در خضری دشت بیاض برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه بعد نماز مغرب وعشا در مسجد امام حسین این شهر آغاز می شود، افزود: با هماهنگی های به عمل آمده این مراسم همچون سال های گذشته در مسجد امام حسین خضری دشت بیاض برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر ویژه برنامه 9 دی، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس، توزیع بسته های فرهنگی، خاطرنشان کرد: سخنران مراسم نیز مشخص شده است و نیز توزیع بروشور و نصب بنر هم انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در مساجد، و مدارس برنامه های استکبار ستیزی برگزار می شود، ادامه داد: حماسه 9 دی پاسخی به توطئه بسیار پیچیده و نرم دشمنان بود که مردم به صحنه دفاع از نظام اسلامی آمده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه خضری دشت بیاض هم گفت: سال 88 مردم با حضور در صحنه حماسه ای دیگر را در دفتر افتخارات خود ثبت کرده و در سالروز این حماسه بزرگ باز هم مردم در صحنه خواهند بود.

حجت السلام والمسلمین مدنی افزود: در چنین روزی همه توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی و آرزوهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای ساقط کردن نظام اسلامی به زباله‌ دان تاریخ پیوست.

وی با بیان اینکه 9 دی حماسه ‌ای بینظیر و باشکوه از سوی مردم ایران در تاریخ نظام اسلامی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: باید چنین حرکتهایی برای تداوم راه انقلاب اسلامی با برگزاری بزرگداشت 9 دی ادامه یابد.

بخشدار نیم بلوک هم بر ضرورت بازگویی توطئه های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی در فتنه سال 88 تأکید کرد و گفت: برگزاری این مراسم موجب تبیین اهداف دشمنان به مردم می شود.

وی بیان داشت: بزرگداشت حماسه 9 دی در روستاهای مختلف وشهرهای بخش نیم بلوک مختلف در سال جاری برگزار می شود.

وی با تاکید برفضاسازی تشریح کرد: این مراسم در بخش نیم بلوک و روستاهای مختلف بخش هم باید پرنگ تر از گذشته باشد .

حسینی مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد بخش نیم بلوک هم گفت: بصیرت و غیرت دینی مردم، وحدت و هدایت های رهبری و به ویژه اهل بیت(ع) و عاشورای حسینی بود که حماسه بزرگ نهم دی را رقم زد.

وی به برنامه های روز ۹ دی ماه در خضری دشت بیاض اشاره کرد و افزود: برگزاری سخنرانی در مسجد ، برگزاری شعر و اجرای سرود ، از برنامه های مهم این نهاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها