خبرهای داغ:
بیانیه کانون بسیج رسانه بیرجند به مناسبت سالروز نهم دی ماه:
حرکت خودجوش و انقلابی مردم ایران در 9 دی مجاهدتی بی مثال از آمادگی پر شور و شعور و سرزندگی مردم ایران را رقم ومشت محکمی بر دهان دشمنان ومعاندان انقلاب زد.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۳۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ به مناسبت سالروز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق ملت غیور ایران با ولایت کانون بسیج رسانه بیرجند بیانیه ای صادر کرده است

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

9 دی نشان دادن بصیرت و بلوغ سیاسی مردم در دفاع از انقلاب بود

در روزهای غبارآلود فتنه سال 88 بار دیگر مردم آزاده، سلحشور و با بصیرت ایران در روز 9 دی، وفاداری خود نسبت به ارزش‌های الهی، اسلامی و ولایت فقیه را ثابت کردند و این حضور و پشتیبانی مردمی در جهان خودنمایی کرده و چشم فتنه را کور کرد.

حرکت خودجوش و انقلابی مردم ایران در 9 دی مجاهدتی بی مثال از آمادگی پر شور و شعور و سرزندگی مردم ایران را رقم زد که پاسخ دندان‌شکنی به اهانت های هدایت شده دشمنان، معاندان و فتنه گران داخلی و خارجی در تخریب نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بود.

حماسه 9 دی نشان داده که دشمنان نظام و انقلاب توانایی ایجاد انحراف در اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را نداشته و نخواهند داشت و مردم با بصیرت و آگاه ایران همیشه در میدان دفاع از نظام اسلامی حاضر هستند.

روز 9دی‌ماه سال 88، پیکره طاغوت یک‌بار دیگر بر زمین افتاد و برای ملّت ایران یک‌بار دیگر تاریخ به زمین خوردن پیکره استبداد را به تصویر کشید، زیرا 22 بهمن 57 بود که پیکره استبداد به زمین خورد و در تاریخ به ثبت رسید.

این حادثه بزرگ، این شور و این حماسه فقط در سایه اسلام و زیر چتر رهبری به منصۀ ظهور می‌رسد، شیرمردان و شیرزنان این ملّت هرگز از دایره اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت مطلقه فقیه خارج نخواهند شد.

ما جامعه رسانه‌ای عضو کانون بسیج رسانه شهرستان بیرجند بنا بر فرموده رهبر فرزانه انقلاب، حماسه 9دی را تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب دانسته و با افتخار اعلام می‌ کنیم که احیاء فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین(ع)، پشتیبانی از آرمان‌های حضرت امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی، همراه بودن با ولایت و تلاش برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مولفه‌های ماندگاری این انقلاب است.

هرگونه تطهیر سران فتنه 88 خیانتی است عظیم به حماسه پرشور مردم بصیر ایران در 9 دی‌ماه88 و از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی مجدانه خواهانیم هیچ مسامحه و سهل انگاری در برخورد با فتنه گران و آنهایی که بدنبال رفع حصر و تبرئه عوامل فتنه هستند صورت نگیرد تا بفضل الهی ریشه‌های این فتنه خشکانده و درس عبرتی برای همه بدخواهان نظام اسلامی شود.

کانون بسیج رسانه شهرستان بیرجند

ارسال نظرات
پر بیننده ها