در 9دی دویست و پنجاه و دوم می خوانید:
252 مین شماره هفته نامه 9دی، شنبه یازدهم دی ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۷۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، 252 مین شماره هفته نامه 9دی، شنبه یازدهم دی ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته 9 دی به ماجرای گور خوابها اختصاص داشت. نه دی در پرونده ای با عنوان «حقوق گورخواب ها در حلقوم نجومی خوارها» به این مساله پرداخته است. یادداشتها و گفتارهایی از دکتر سعید جلیلی، محمد ایمانی، حجت الاسلام رسایی، دکتر مهدی جمشیدی، علی نادری و همچنین گزارشها و تحلیلهایی پیرامون ابعاد مختلف این اتفاق، مطالب این پرونده را تشکیل می دهند.

اعتراف به اشتباه ظریف هم سوژه دیگری است که نه دی به آن پرداخته و عکس یک شماره 252 ام به همین موضوع و مطلبی با عنوان «قهرمان اشتباهی» اختصاص یافته است. همچنین چند یادداشت و تحلیل دیگر در صفحه تحلیل سیاسی هم به این مساله و نقل سخنان ظریف توسط کریمی قدوسی پرداخته است.

دومین بخش از کتاب هاشمی از نگاهی دیگر که نوشته کامران غضنفری است نیز در این شماره منتشر شده است؛ غضنفری در این بخش به ادامه بحث ارتباط هاشمی و منافقین و جریان دو سفر قبل از انقلاب هاشمی به آمریکا اشاره کرده است.

همچنین در جدیدترین شماره 9دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ سخنان آیت الله مصباح در روز نهم دی با عنوان "«تحریف فکر امام» و «نادیده گرفتن مسئولیتهای اجتماعی» خطرهایی است که انقلاب را تهدید می کند"؛ به همراه گفتارها و یادداشتهایی از: حجت الاسلام مصلحی، حسین شریعتمداری، حسن رحیم پور ازغدی، سعید قاسمی، حجت الاسلام علی کشوری، دکتر علی باقری، محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر، دکتر شبیر فیروزیان، امیر حسین ثابتی، زهرا طباخی، حجت الاسلام مهدی عامری و ... در موضوعات مختلفی مانند: نه دی و فتنه؛ تشکیل جبهه نیروهای مردمی انقلاب (جمنا)، آسیبهای اجتماعی، سناریو جدید شعب ابی طالب و سخنان جهانگیری؛ دروغهای سیف؛ گرانی گاز و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید.

حقوق گورخواب‌ها در حلقوم نجومی خوارها

ارسال نظرات