یادواره ۱۵ شهید روستای چقاکبود از توابع اسلام آبادغرب به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ مسلم بن عقیل به همت حوزه مقاومت بسیج الشهدا(ع) در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۵۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،یادواره ۱۵ شهید روستای چقاکبود از توابع اسلام آبادغرب بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ مسلم بن عقیل، به همت حوزه مقاومت بسیج الشهدا(ع) در این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام باقری پور مسئول زکات شهرستان در این مراسم گفت: "ما با برگزاری این نوع از یادواره های شهدا فقط قصد یاد کردن از آنها نداریم بلکه ما باید ضمن تجدید بیعت با شهدا، رسم زندگی آنها را بیاموزیم".

وی در بخشی از سخنان خود در مورد نحوه زندگی اسلامی و شهدایی اظهار کرد: "تربیت فرزند فقط مختص به نحوه آداب و معاشرت آنها نیست بلکه تربیت فرزند باید به گونه ای باشد که اصل تربیت اسلامی را نشان دهد .قصد ما از تربیت فرزند این است که سربازی برای آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری پرورش دهیم".

حجت الاسلام باقری پور با اشاره به شهدای مدافع حرم که از خانه و کاشانه خود میگذرند، گفت: "هر وقت خبر یکی از مدافعان حرم به گوش ما میرسد ناراحت و حزین می شویم و بر پدر و مادر آنها شهید بزرگوار بخاطر تربیت چنین فرزندی  درود می فرستیم".

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات