خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در همایش گرامیداشت یوم الله 9 دی در فاروج به بررسی ابعاد مختلف فتنه سال 88 پرداخت.
کد خبر: ۸۸۰۱۷۷۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام علی منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در همایش گرامیداشت یوم الله 9 دی در فاروج به بررسی ابعاد مختلف فتنه سال 88 پرداخت.

منفردی گفت: برخی عناصر فتنه با هدف تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف در بین مردم دست به اقداماتی چون ادعای تقلب ،تشکیل کمیته صیانت از آرا، طرح پیروزی پیش از پایان انتخابات زدند تا اتحاد و همبستگی ملی را خدشه دار کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام به برخی جریانات داخلی امیدوار شده بودند اظهار داشت: علی رغم اینکه حضور دهها میلیونی مردم در انتخابات سال 88 پیروزی بزرگی محسوب می شد ولی دشمنان را ناراحت کرده بود و متاسفانه تمامی دشمنان زخم خورده نظام در داخل و خارج از کشور منسجم شدند تا این پیروزی و شیرینی را بر ملت ایران تلخ کنند.

منفردی افزود: فتنه 88 خسارت های مالی و جانی بسیاری برای نظام داشت بطوریکه در اعترافات فتنه گران دستگیر شده آمده است گروه های بسیاری از اراذل و اوباش اجاری از منافقین و بهایی ها با دریافت پول هشت ماه آشوب و اغتشاش کردند و اتوبوس های شهری، بانک ها، اماکن دولتی و عمومی و حتی مساجد را به آتش کشیدند و میلیاردها تومان خسارت به مملکت زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان گفت: یکی از اهداف فتنه گران تخریب چهره ها و نهادها، شخصیت ها و مراکز قانونی نظام بود و می خواستند مردم را نسبت به آنها بی اعتماد کنند.

حجت الاسلام منفردی با بیان اینکه چرا همچنان باید از فتنه گفت پاسخ داد: نسل بعدی انقلاب نباید از فتنه بی خبر باشد و باید بداند بر سر نظام مظلوم ما چه گذشت ، یادآوری مکرر فتنه برای پیشگیری از بازگشت عناصر فتنه به پست های کلیدی و غیر کلیدی نظام لازم است و همچنین یادآوری فتنه برای پیشگیری از تکرار مجدد آن است  و این درحالی است که هنوز اصحاب و سران فتنه از سردمداران خارجی اعلام برائت نکرده اند.

منفردی در پایان گفت: حماسه 9 دی از تاریخ انقلاب فراموش نخواهد شد و ننگ فتنه نیز تا ابد باقی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها