فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر گفت: بسیج در امتداد عاشوراست و فرماندهان بی ادعای آن علمداران عاشورایی عصر حاضر هستند.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۳۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،علی مرتضی زنگنه فرمانده حوزه علی ابن ابطالب(ع) ملایر همدان در خصوص دغدغه خود در بسیج به عنوان فرمانده حوزه گفت: دغدغه امروز ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد کبیر است، جهاد کبیر به معنی تبعیت نکردن از دشمن در میدان‌های مختلف در میدان سیاست، اقتصاد، فرهنگ، هنر است.

وی افزود: این مقوله رویکردی همه جانبه است که باید به گفتمان جامعه اسلامی بدل شود تا راه نفوذ دشمن بسته  و راه پیشرفت ایران اسلامی فراهم شود که لازمه این راه فراگیر شدن هوشمندی و اخلاص است.

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه این جهاد همانند جهاد نظامی نیست، که کسانی در آن بدرخشند، ادامه داد: در این جهاد ممکن است کسی بسیار هم زحمت بکشد اما چهره او را هیچکس نشناسد. یکی از شاخص‌های نظام اسلامی اعتراض به سلطه و نظام استکباری برای رسیدن به وضع مطلوب است.

زنگنه اظهار داشت: استکبار با خصوصیاتی از قبیل خود برتربینی، حق ناپذیری، فریبگری و رفتار منافقانه قادر نیست نظام اسلامی را تحمل کند چراکه نظام جمهوری اسلامی اساساً در اعتراض به استکبار و بر این اساس تشکیل و رشد پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: کارزاری که بین حق و باطل اتفاق افتاده است، کارزار بین اسلام و استکبار است که در رأس آن شیطان بزرگ یعنی آمریکا قرار دارد. آنچه که مسلم است، بسیج در امتداد عاشورا و فرماندهان بی ادعای آن علمداران عاشورایی عصر حاضر هستند که بدون هیچ چشم‌داشت مادی جوانان بسیجی را دور خود جمع کرده‌اند.

زنگنه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: امروز دشمن در جنگ نرم به صورت تمام عیار به مصاف ما آمده و در کمین دین خداست. فرقه‌های نوظهور، عرفان‌های کاذب، شیطان پرستی و انحرافات عقیدتی، فساداخلاقی و ترویج انواع مواد مخدر و روان گردان و سست شدن بنیان خانواده‌ها همه زنگ خطرهای جدی برای مدافعان راه حق و حقیقت به شمار می‌آید.

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر تاکید کرد: این وظیفه بسیجاست که این جبهه را تربیت کند چراکه درد دین دارند و ولایت‌مدار هستند. بقای انقلاب به رفتارهای انقلابی است و رفتار انقلابی یعنی معضلات را درست بشناسیم و چشم از هدف برنداریم.

وی در پایان گفت: امید است در پرتو معنویات مقام معظم رهبری سخت‌ترین فتنه‌ها، بحران‌ها و انحرافات را پشت سر بگذاریم چراکه تا زمانی که ملت حول محور ولایت و در مدار آرمان‌های اصیل اسلام ناب محمدی باشند به این انقلاب ضربه‌ای وارد نخواهد شد.

 


ارسال نظرات