خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دنش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج دنش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین: تا پایان سال13000دانش‌آموز از سرزمین نور بازدید می‌کنند
کد خبر: ۸۸۰۴۸۲۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

رضا ابراهیمی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد: 1300نفر از دانش آموزان قزوینی تا پایان سال به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: از این تعداد  5500 نفر که از دهم مهر تا 26 آذر ماه امسال به سرزمین نور رفته اند و تعداد باقی مانده به صورت تفکیکی، دختران در بهمن ماه و پسران در اسفند ماه به سرزمین ه و مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

ابراهیمی تبیین کرد: تا کنون تمام هزینه ها بابت ایاب و ذهاب را سپاه متقبل شده اسن چراکه اعتبار این اردوها 50 درصد به پای سپاه و 50 درصد به پای آموزش و پرورش است و حالا ما منتظر مرحله دوم مشارکت آموزش و پرورش هستیم.

این مسئول بیان کرد: گروه های دانش آموز در جنوب میهن اسلامی از طلائیه، شلمچه، اروند کنار، هویزه و مناطقی از این دست بازدید به عمل خواهند آمرد.

وی اذعان کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنا کردن نسل جوان با آرمان های انقلابی و تجدید خاطرات حماسه های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل چهارم ما، زنده نگه داشتن یاد ایثار گران، پیوند ارزش های انقلاب با شرایط کنونی و  مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق معرفی جلوه های عینی ایثار و استقامت در برابر استکبار جهانی است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاجب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف افزود: اهداف دیگر این اردوها ارتباط نسل فعلی با نسل اول انقلاب و گفتگوی نسل ها باهم بصورت چهره به چهره می باشد.

وی تاکید کرد: برپایی اردوهای راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی مشترک بین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است چرا که راهیان نور نقطه پیوند ایثار و شهادت است.

ابراهیمی در پایان گفتگو خاطرنشان کرد: امیدواریم که نهاد های دولتی نظیر استانداری در برپایی این اردوها آموزش و پرورش را یاری کنند چرا که بودجه کافی برای برگزاری این اردو در توان این سازمان نیست.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها