9طرح در آذربایجان شرقی برای گسترش فرهنگ نماز خوانی اجرا می شود

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی از اجرای 9 طرح در استان به منظور بسط و گسترش فرهنگ نمازخوانی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۵۹۵۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسدالله ضیائی، در جلسه شورای اداری ملکان افزود: این طرح ها شامل برگزاری کلاس های روش دعوت به نماز، نشست با مادران در خصوص مشکل نماز فرزندان، مسابقه کتابخوانی، اجرای طرح هادیان نماز، طرح منهاج برای بازاریان و اصناف و طرح پیشتازان مدارس است.
وی اجرای کامل این طرح ها را منوط به مشارکت همه ارگان ها و نهادهای دولتی، اولیاء و مردم دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها از جمله ارگان هایی هستند که می توانند در پیشبرد اهداف عالیه نماز به ستاد اقامه نماز استان کمک بیشتری کنند.
فرماندار ملکان نیز دراین جلسه از اختصاص 21 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستاها خبر داد و گفت: امسال در 15روستای این شهرستان طرح هادی اجرا شده است.
محمدباقر خانی افزود: سهم و مساعدت اهالی روستاها برای اجرای طرح هادی 3 برابر اعتبار دولتی است و آنان بیش از 70 میلیارد ریال در این زمینه کمک کرده اند.
وی اظهار کرد: ملکان از لحاظ اجرای طرح هادی رتبه اول استان را دارد و در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان طرح هادی اجرا شده است.
امام جمعه ملکان نیز در این جلسه با اشاره به لزوم انعکاس عملکرد مسئولان و خدمات انجام شده در نظام جمهوری اسلامی، دهه فجر را بهترین فرصت برای بازگویی این خدمات دانست و گفت: در این زمینه کاستی های زیادی وجود دارد و تبلیغات و انعکاس فعالیت ها بسیار ناچیز است.
حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: صدا و سیما و رسانه های گروهی در این رابطه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید به درستی به وظیفه خود عمل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار