خبرهای داغ:
با ارزیابی صورت گرفته از شرکت توانیر؛

مرکز فوریت های برق تبریز برتر شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این خبر افزود: مرکز فوریت های برق تبریز با شماره تلفن 121،در مواقع بحرانی به طور متوسط توانایی پاسخگویی به 15 هزار تماس را دارد.
کد خبر: ۸۸۰۶۱۱۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، افشین روشن میلانی با اشاره به وجود بیش از 910 هزار مشترک در حوزه عملیاتی این شرکت افزود: این مرکز در مواقع عادی نیز روزانه به طور میانگین، نزدیک به 2000 تماس را پاسخگوست و همکاران ما در این مرکز به طور شبانه روزی، پاسخگوی مشترکین در حوزه کلانشهر تبریز و شهرهای باسمنج، سهند و سردرود می باشند.

وی افزود: اطلاع رسانی به مشترکین حساس همچون مراکز نظامی و بیمارستان ها در مواقع خاموشی های ناشی از تعمیرات پیشگیرانه، از وظایف مرکز فوریت های برق تبریز می باشد.

میلانی حوادث، اتفاقات و خاموشی های جزئی و کلی شبکه برق را جزء دیگر موضوعات مورد پاسخ توسط این مرکز عنوان کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات روشنایی معابر، راهنمایی مشترکین در صورت بروز مشکل برق منازل و در صورت لزوم اعزام اکیپ های عملیاتی از دیگر خدمات این مرکز است.

وی اظهار داشت: واحد پیگیری سامانه 121 وظیفه بررسی و هماهنگی خاموشی های تعمیرات پیشگیرانه را دارا بوده و قطعی های برق رخ داده را از امورهای تابعه و واحد عملیاتی پیگیری می کند.

وی افزود: در حوزه خدمات مشترکین نیز، این مرکز وظیفه ارجاع تماس ها و راهنمایی مشترکین به واحدهای مربوطه را برعهده دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص این مرکز اظهار داشت: این مرکز از سال 1380 راه اندازی شده بود که طبق دستورالعمل شرکت توانیر، در سال 1388، با قابلیت کنترل مکالمه، توزیع تماسها، گزارش گیری جامع،ضبط مکالمات، پاسخگویی اتوماتیک، واسط های ارتباطی با سیستم ثبت حوادث، تجهیزات اپراتوری و ... کار خود را بصورت سیستمی و با استفاده از تجهیزات نوین با کیفیت مناسب و نهایتاً قابلیت پاسخ دهی بی نظیر، در ترافیک تماس های بالا شروع کرد.

از قابلیت های مرکز فوریت های برق تبریز می توان به پاسخگویی اتوماتیک، چندرسانه ای بودن، قابلیت ارتباط از طریق پیام کوتاه، فاکس و ایمیل، سیستم مدیریت هوشمند حوادث، مدیریت کامل حجم تماس ها، سیستم اولویت بندی و ... اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها