مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: دشمن تمام همت خود را به کار بسته تا انقلاب را از بُعد محتوا تهی کند و از آن تنها پوسته ای باقی بماند.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۲۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی،  خبرگزاری بسیج؛  حسین محمدی فر مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان، گفت: دشمن همت خود را به کار بسته تا با توطئه های خود، انقلاب را از بُعد محتوا تهی کند و از انقلاب تنها پوسته ای باقی بماند و تلاش می کند تا روحیه انقلابی را از مردم بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان بیان کرد: انقلاب اسلامی اهداف و آرمان هایی داشت که امام راحل با دید بلند و اندیشه های متعالی خود همه را در صحیفه نور، وصیت نامه و سخنرانی ها و بیاناتشان تاکید کرده اند.

محمدی فر با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز همواره بر آرمان ها و اهداف انقلاب تاکید داشته اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران، قشری یا مادی نبود بلکه در راستای دین مبین اسلام و حکومت اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، معنایی و محتوایی بود، تاکید کرد: توجه به محتوا باید در اولویت قرار گیرد و رهبر انقلاب نیز بر این موضوع در طول سال ها تاکید کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان ادامه داد: با نگاهی به سرنوشت انقلاب های بزرگ در جهان باید گفت که انقلاب اسلامی نیز از آسیب به دور نیست و نباید نسبت به آرمان های انقلاب دچار فراموشی شویم.

محمدی فر با اشاره به اینکه امروز با دو جریان انقلابی و غیرانقلابی مواجه هستیم، تصریح کرد: جریان انقلابی با ارزش های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری همراه است و خارج از این ارزش ها در صف جریان غیر انقلابی است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات