امام جمعه مراغه:

مردم ایران با هرگرایشی در مسائل ملی متحد و یکدل هستند

امام جمعه مراغه در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور میلیونی مردم در آیین تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: حضور اقشار مختلف مردم در این آیین، به جهانیان نشان داد که مردم ایران با هرگرایشی در مسائل ملی متحد و یکدل هستند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۶۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی با بیان اینکه مردم ایران با وحدت در همه صحنه‌ها پیروز میدان بوده‌اند، افزود: مردم باید با آگاهی کامل، هوشیاری، وحدت و همدلی به آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهیدان پایبند باشند.

وی با اشاره به شخصیت دینی، مبارزاتی و تلاش‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی در به ثمر رسیدن انقلاب، اظهار داشت: این مجاهد خستگی‌ناپذیر در همه صحنه‌ها خادم انقلاب و مردم ایران بود.

حجت‌الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، پیش از پیروزی انقلاب با اموال و دارایی خود از انقلابیون پشتیبانی و پس از انقلاب نیز در کنار امام و رهبری بود.

وی در ادامه سخنان خود، نماز جمعه را از نمادهای وحدت مسلمانان خواند و اظهار داشت: نماز جمعه از نعمت‌های الهی برای مسلمانان است که در حال حاضر در 800 شهر کشور نماز جمعه برپا می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار