آیدین مهر گفت:مرگ ناگهانی آقای هاشمی درس خوبی برای تمام مسئولان کشور بود.مسئله مهم حقوق های نجومی نباید فراموش شود، باید ریشه ها و زمینه های بروز فساد در کشور از بین برود، دشمن به دنبال از بین بردن عوامل اقتدار ملی است،آنچه مردم انتظار دارند حرف و قول نیست.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۶۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی،  خبرگزاری بسیج؛ امروز 24 دی ماه، مهدی آیدین مهر مسئول بسیج دانشگاه علوم قضايي در تریبون قبل از نمازجمعه شهریار سخنرانی کرد.
 
وی در ابتدا گفت:  خناسان و بدخواهان بدنبال بهره برداری و سوء استفاده از مراسم تشییع آیت الله هاشمی بودند که به فضل خدا و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم ایران اسلامی،تشییع جنازه ایشان به نمایشگاه وحدت،همدلی،بصیرت،قدرشناسی و ولایتمداری مردم ایران تبدیل شد.

مرگ ناگهانی آقای هاشمی درس خوبی برای تمام مسئولان کشور بود
آیدین مهر افزود: مرگ ناگهانی آقای هاشمی درس خوبی برای تمام مسئولان کشور بود ، مسئولان به مسئله مرگ و آخرت و حضور در مقابل محاسبه الهی توجه داشته باشند ،انتهای تمام مسیرها منتهی به مرگ است.

وی گفت: سرنوشت تمام مسئولان جمهوری اسلامی و همه ما قرار گرفتن در مقابل محاسبه الهی است  همه باید آماده باشیم.

مسئله مهم حقوق های نجومی نباید فراموش شود
وی با اشاره به حقوق های نجومی گفت: مسئله مهم حقوق های نجومی نباید فراموش شود ،این موضوع مسئله مهمی است که دشمن از این طریق اعتماد مردم به نظام اسلامی را هدف قرار داده است .عدم برخورد قاطع و روشنگری به اعتماد 38ساله مردم به نظام اسلامی و انقلاب ضربه خواهد زد و ما باید فردای قیامت پاسخ گوی خون شهیدان و امام راحل باشیم.

مسئول بسیج دانشگاه علوم قضايي افزود: از دولت محترم انتظار میرود به اصطلاح مصلحت اندیشی ها را کنار گذاشته و متخلفین را به قوه قضاییه معرفی کند.

باید ریشه ها و زمینه های بروز فساد در کشور از بین برود
وی ادامه داد: رییس جمهور محترم میفرماید که این حقوق ها قانونی ست ولی عادلانه نیست، ما میگوییم قانونی که خودش بستر فساد و سوء استفاده را فراهم میکند که قانون نیست. در کدام قانون گفته شده آقای مدیر باید 300میلیون حقوق بگیرد، خلا ها و ضعف های قانونی باید جبران بشود.

وی در ادامه به انتقاد از حذف تبصره 2 ماده 35 لایحه برنامه ششم توسعه پرداخت.

دشمن به دنبال از بین بردن عوامل اقتدار ملی است
آیدین مهر ادامه داد: هر وقت هر شخص یا دستگاهی در جمهوری اسلامی در جهت منافع کشور و نظام و انقلاب و رهبری حرکت کرد فورا دشمن شروع به تخریب و سیاه نمایی آن برآمد.

وی افزود: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی و الحمدالله بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب ببینید چطور در این 38سال وجه سپاه را تخریب میکردند حالا نوبت به قوه قضاییه ای رسیده است که الحمدالله در سال های اخیر و با تدبیرهای آیت الله آملی لاریجانی به یک قوه کاملا مستقل و شجاع تبدیل شده است.

وی گفت: قوه قضاییه مظهر عدالت و اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است ، حمایت و پشتیبانی از قوه قضاییه وظیفه تمام دوستداران نظام و انقلاب است.

آنچه مردم انتظار دارند حرف و قول نیست
آیدین مهر افزود: مردم خواستار مشاهده اثرات مثبت برجام در زندگی خود هستند البته برجام اثراتی هم داشته ولی منفی. اینکه ما میگوییم باید مقابل استکبار جهانی ایستاد و به آمریکا و انگلیس اعتماد نکرد یک بحث کاملا عقلی و منطقی است و اصلا ربطی به بحث های ارزشی و انقلابی ندارد.

وی گفت: بسیاری از کشورها به این نتیجه رسیده اند که نباید به آمریکا اعتماد کرد،آیا در آن کشورها هم تندرو و انقلابی وجود دارد؟! اعتماد به آمریکا و انگلیس یا از روی سادگی ست یا صراحتا بگوییم خیانت به کشور است.
 
مشکل اصلی کشور ما عدم توجه به اولویت هاست
مسئول بسیج دانشگاه علوم قضايي گفت: نوسازی ناوگان هوایی البته بسیار کار خوبی است ولی آیا واقعا باید اولویت اول باشد که بخاطر خرید یک هواپیما و ورود آن به ایران باید این قدر خوشحال بود و تبلیغات کرد.

کاری نکنیم دشمنان قسم خورده اسلام عزیز به حال و روز ما خندان باشند
وی گفت: یک هواپیما مگر چیست که آقای رییس آن رانتیجه سال ها مذاکره با قدرت های جهانی میداند و اتفاقی بسیار مبارک برای ملت و دولت توصیف میکنید. شما را به خدا دشمن شادمان نکنید. وعده پاسخ قاطع به نقض صریح برجام از سوی آمریکا از طرف رییس جمهور محترم اعتماد دوباره به آمریکا مبنی بر قول بر عدم تاثیر تمدیدهای 10سالهISA بود.... خدا قوت.

وی در پایان گفت: خداوند توفیق خدمت گزاری صادقانه را به کشور و اسلام به ما عنایت فرماید.

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات