سعید آقایی مدافع ملی پوش تیم تراکتورسازی که حدود 75 روز به علت مصدومیت از تمرینات و بازی های تراکتورسازی دور بود، با مسئولان این باشگاه اختلاف هایی پیدا کرده و خواهان جدایی شده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۱۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از ورزش سه، گفته می شود آقایی از جذب هاشم بیگ‌زاده توسط تراکتورسازی دلخور شده و به همین علت چنین درخواستی داشته است.

این در حالی است که با توجه به مصدومیت طولانی‌مدت آقایی و اینکه احتمال محرومیت یا مصدومیت در آینده نیز برای او وجود دارد، کادرفنی تراکتورسازی تصمیم گرفته بیگ زاده را به خدمت بگیرد ،از سوی دیگر شنیده می‌شود بیگ زاده برای پست مدافع وسط به تراکتورسازی خواهد آمد و در چنین شرایطی اقدام آقایی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

سعید آقایی در دو سال گذشته عملکرد خوبی در تراکتورسازی داشته و به واسطه این عملکرد پیراهن تیم ملی را نیز برتن کرد و اگر تراکتورسازی رضایت نامه این بازیکن را صادر کند، تیم های مطرح لیگ برتری به سراغش خواهند آمد.

آقایی در شرایطی از تراکتورسازی درخواست رضایتنامه کرده که هنوز وضعیت هاشم بیگ زاده با باشگاه تبریزی مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید ظرف روزهای آینده چه اتفاقی پیرامون این مدافع ملی پوش رخ خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها