خبرهای داغ:
بیش از 13 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی در 9 ماهه نخست امسال از خدمات مشاوره و راهنمایی به صورت فردی و گروهی بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۱۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اعلام این خبر، تصریح کرد: برای این مددجویان هفت هزار و 500 جلسه مشاوره به صورت گروهی و فردی با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و گاهی آن ها برگزار ‌شده است.

خالد سیار با اشاره به اینکه همسران جوان،جوانان در آستانه ازدواج،دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانش آموزان، دانشجویان و سالمندان از دوره‌های مشاوره و راهنمایی بهره مند شده اند، افزود: این مدددجویان از مباحث مهارت‌های زندگی، آیین همسرداری، بهداشت روانی و مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه دوره‌های مشاوره و راهنمایی پیش، حین و پس از ازدواج برای مددجویان تحت پوشش برگزار می‌شود، اظهار کرد: یکی از نتایج مطلوب و حائز اهمیت این کارگاهها پایین بودن آمار طلاق در بین مددجویان است به طوری که طلاق در بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حدود شش درصد است که این امر نشانگر تاثیر مضاعف جلسات مشاوره در تحکیم بنیان خانواده‌ها دارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با تاکید به اینکه 14 مشاور خانواده با این نهاد همکاری می کنند، بیان داشت: طی سال گذشته 22 هزار مددجوی تحت حمایت در 19 هزار جلسه مشاوره فردی و گروهی شرکت کرده اند.

ارسال نظرات