خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین گفت: آرامش و امنیت حاکم در کشور، مرهون فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان و شهدایی است که با حضور در خط مقدم در دفاع از ارزش‌ها و میهن اسلامی به فرمان امام لبیک گفته و به وظیفه انقلاب و جهادی خود عمل کردند.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۶۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین و دبیر قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی در نخستین جلسه هماهنگی قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی و گنگره شهدای دانشجویی استان که صبح سه شنبه با حضور سرهنگ عباس برزگری جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر(عج) رؤسا و معاونین دانشگاه‌های استان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)قزوین برگزار شد اظهار کرد: راهیان نور فرصتی برای آشنایی بیشتر با سبک و منش زندگی شهدا است.

وی  با تاکید بر اینکه آرامش و امینت ما مرهون فداکاری های شهیدان است افزود: آرامش و امنیت حاکم در کشور، مرهون فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان و شهدایی است که با حضور در خط مقدم در دفاع از ارزش‌ها و میهن اسلامی به فرمان امام لبیک گفته و به وظیفه انقلاب و جهادی خود عمل کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با اشاره به اینکه راهیان نور حرکتی ارزشی و اثرگذار است خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که در قالب راهیان‌ نور برای عموم دانشجویان استان قزوین برگزار می‌شود در راستای ارتقای معنوی و اخلاقی آن‌ها بوده و تلاش می‌شود با انجام فعالیت‌های برجسته زمینه جذب سایر دانشجویان در برنامه‌های مشابه فراهم شود.

برزگر عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه‌های این استان از تاریخ 10 تا 25 اسفندماه سال جاری در قالب چندین کاروان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

این مسئول با اشاره به بازه زمانی اردوهای راهیان نور دانشجویان یادآور شد: مدت برگزاری این اردوها پنج روز بوده که دو روز برای رفت و برگشت به قزوین اختصاص یافته و به مدت سه شبانه‌روز دانشجویان در اهواز و مناطق عملیاتی اقامت خواهند داشت.

وی ضمن بیان بازدید دانشجویان از عرصه‌های دفاع مقدس عنوان کرد: کاروان‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین از مناطق عملیاتی ، دوکوهه، فکه، هویزه، طلائیه، معراج شهدا،شلمچه، فتح‌المبین و نمایش رزم اردوگاه شهید مسعودیان بازدید می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین عنوان کرد: در این سفر معنوی تعدادی از روحانیون سیره تفحص شهدا جهت پاسخگویی به سوالات و رفع شبهات دانشجویان در حوزه دفاع مقدس حضور خواهند داشت همچنین راویانی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان، دانشجویان را در این سفر همراهی و به تشریح و روایت خاطرات دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها