خبرهای داغ:
مدیر گروه تلویزیونی صدا و سیما قزوین:

طرح‌های اقتصادمقاومتی باید از سد سخن بگذرد

مدیر گروه تلویزیونی صدا و سیما قزوین اذعان کرد: تدوین طرح‌ها و مصوبه‌های لزوم توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور بدون راهکارهای عملی و توجه به رفع نیازهای مردم همچون ماندن در پشت درهای بسته است و فایده ای جز آسودگی خیال مسئولین ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۹۷۲۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

حجت‌الاسلام مهدی احمدی مدیر گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت اقتصاد مقاومتی در جامعه اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی به یک فرهنگ عمومی در میان مردم و مسئولین تبدیل شود اثرگذاری بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: تحقق یافتن پیشرفت در حوزه اقتصاد مقاومتی تنها با تصویب مصوبه و بخشنامه غیرممکن است و مسئولین باید همه تلاش خود را برای فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی که بسیار نتیجه‌دارتر است، در پیش بگیرند.

این مسئول تشریح کرد: در برخی از حوزه‌ها دولت و بسیج سازندگی با ایجاد مشاغل خانگی و کوچک سبب اشتغال‌زایی و افزایش تولیدات داخلی کشور شده است.

مدیر گروه تلویزیونی صدا و سیما قزوین اقدامات دولت را در حوزه کلان اقصاد مقاومتی ناکافی دانست و تصریح کرد: متاسفانه ما در سطوح کلان چون مسکن مهر، راهسازی، استخراج نفت،صنایع گردشگری و واردات کالاهای خارجی شاهد افزایش هزینه‌های جاری دولت بوده‌ایم که باید بیشتر به فکر بود.

احمدی اضافه کرد: هنوز اقدامات چندانی در جهت عملی شدن توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور صورت نگرفته و باید مسئولین تلاش بیشتری را برای اشتغال‌زایی و تحقق اتکا به توان و تولیدات داخلی مبذول بدارند.

وی مطرح کرد: تدوین طرح‌ها و مصوبه‌های لزوم توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور بدون راهکارهای عملی و توجه به رفع نیازهای مردم همچون ماندن در پشت درهای بسته است و فایده ای جز آسودگی خیال مسئولین ندارد.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: برنامه‌ریزی، تدوین و پیگیری طرح‌های توسعه مرتبط با فرهنگ عمومی مردم و نظارت بر اجرای صحیح آن در جامعه گامی موثر در جهت پیشبرد اقتصاد مقاومتی در کشور است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار