در فرمانداری قدس صورت گرفت:

جلسه تنظیم بازار، با محوریت نظارت بر نمایشگاههای عرضه کالا در شهرستان قدس

خبرگزاری بسیج:جلسه تنظیم بازار با محوریت نظارت بر نمایشگاه عرضه کالابا حضور معاون اداری فرماندار و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۸۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

 
به گزارش خبرگزاری بسیج:امروز جلسه تنظیم بازار با محوریت نظارت بر نمایشگاه عرضه کالا به ریاست حسینعلی مقدم، معاون اداری و مالی برنامه ریزی فرماندار قدس و با حضور بخشدار مرکزی قدس ،روسای ادارات جهادکشاورزی،اصناف،نیروی انتظامی و نمایندگان ادارات صنعت ،معدن و تجارت ،بهداشت،شرکت نفت و اداره دامپزشکی در روز یکشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حسینعلی مقدم، معاون برنامه ریزی اداری و مالی فرمانداریشهرستان قدس، ضمن عرض تسلیت شهادت آتش نشانهای حادثه ساختمان پلاسکو و همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت:با توجه به نزدیکی ایام پایان سال و خرید شب عید مردم، ستاد تنظیم بازار باید به صورت ویژه عمل کند.

 
مقدم افزود:انبارهای اداره جهاد باید برای تزریق به موقع کالاهای اساسی (گوشت ،برنج،روغن و میوه)تکمیل ظرفیت شود و اداره بهداشت همچون سالهای گذشته با اعزام اکیپ های نظارتی به بازرسی و نمونه برداری بپردازد.
 

وی در پایان افزود:برپایی نمایشگاه در شهرستان فرصت خوبی برای خریداران و همچنین فروشندگان است که ان شاا… با پیگیری های لازم و هماهنگی شهرداری و اصناف محقق خواهد شد.
 

تهیه و ارائه گزارشی از بازارهای روز شهرستان قدس،توسط گشت مشترک شهرداری، بهداشت و اداره صنعت و معدن از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 جلسه تنظیم بازار، با محوریت نظارت بر نمایشگاههای عرضه کالا در شهرستان قدس
 
جلسه تنظیم بازار، با محوریت نظارت بر نمایشگاههای عرضه کالا در شهرستان قدس 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار