نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: قوه قضائیه باید با برادر رئیس‌جمهور بدون اغماض برخورد کند.
کد خبر: ۸۸۱۲۵۲۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباطات حسین فریدون با برخی از مفسدان اقتصادی و بدهکاران کلان بانکی، اظهار کرد: در نظام مقدسی که شیوه حاکمیت عدل امام علی(ع) پیدا می‌شود باید مسئولان تابع قانون باشند.

وی با بیان اینکه هر مسئولی که تخلف کرد باید بدون اغماض با آن برخورد شود، ادامه داد: فصل‌الخطاب قانون است و باید به اتهامی که متوجه آقای حسین فریدون است بدون اغماض رسیدگی شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه اگر ارتباط آقای حسین فریدون با «رسول دانیال‌زاده» و «شب‌دوست مالامیری» اثبات شود باید وی به عنوان متهم ردیف اول محاکمه شود، افزود: جمعی از نمایندگان نیز در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار ارائه توضیحاتی پیرامون ارتباط حسین فریدون با برخی بدهکاران کلان بانکی از جمله رسول دانیال‌زاده که چندی پیش دستگیر شد، شدند.

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه قوه قضائیه باید طبق ضوابط با اشخاصی که مرتکب تخلفی شده‌اند، برخورد داشته باشد، گفت: در برخورد با متخلفان نباید قوه قضائیه با توجه به اینکه فرد متخلف رئیس قوه است یا برادر رئیس‌جمهور است، اغماضی داشته باشد.

ارسال نظرات