طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان بهارستان:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان،از جمع آوری80معتاد متهاجر در سطح این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۸۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج:امروز سرهنگ نورمحمدي،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان،در اعلان این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف پاکسازي نقاط آلوده و جرم‌خيز و برخورد با متخلفان،معتادان خطرناک و عرضه كنندگان موادمخدر در نقاط مختلف شهرستان بهارستان اجراء شد و با اجراي اين طرح تعداد 17 نفر توزيع كننده مواد مخدر دستگير و مقدار 5 كيلو گرم انواع مواد مخدر از نوع تريك ، شيشه ، هروئين و حشيش كشف شد. 

 

وي همچنين با اشاره به دستگيري 7 نفر سارق و مالخر حرفه اي از كشف 30 فقره انواع سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصي، قطعات و محتويات خودرو و ساير سرقتها در اجراي اين طرح خبر داد.   

 

اين مقام انتظامي همچنين با اشاره به تاثير اجراي اين طرح ها بر ميزان رضايتمندي مردمي،توقيف تعداد 78 دستگاه خودرو و 45 دستگاه موتورسيکلت متخلف را نيز از ديگر دستاوردهاي اجراي اين طرح در بازه زماني مذکور دانست. 

 

وي با اشاره به اينكه در نتيجه اجراي اين طرح تعداد 5 سلاح جنگي غير مجاز كشف شد افزود: در اين زمينه 3 نفر اراذل و اوباش سابقه دار نيز دستگير شدند.
 


فرمانده انتظامي شهرستان بهارستان با بيان اينكه ماموران در اين طرح برخورد با توزيع کنندگان  محصولات ضدفرهنگي را در دستور کار خود قرار دادند اظهار داشت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي محل فروش سي دي هاي غير مجاز در نقاط مختلف شهرستان بهارستان شدند که تعداد 6 هزار و 500 حلقه سي دي هاي غير مجاز را كشف كردند.

 

سرهنگ "نورمحمدي" خاطر نشان کرد: در اين راستا تعداد 5 هزارنخ سيگار خارجي قاچاق و همچنين 1689 دست البسه قاچاق نيز کشف شد. 

 

وي همچنين از دستگيري فردي كه با بدست آودرن اطلاعات حساب از شهروندان مبلغ 300 ميليون ريال ازحساب آنها كلاهبرداري كرده بود توسط پليس فتا خبر داد.
 


نور محمدی در پايان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنين طرح هاي امنيتي تا پايان سال ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مجرمان و قاچاقچيان کالا مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

ارسال نظرات