مدیرعامل و اعضاى هیات مدیره یک شرکت زیرمجموعه گروه مالی ملت در اقدامی تامل برانگیز به یکباره برکنار شدند.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۹۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، بررسى تازه ترین تحولات مدیریتی شرکت ها نشان می دهد، مدیرعامل و سایراعضاى هیات مدیره شرکت ساختمانی و شهرسازی واوان که از زیرمجموعه های گروه مالی ملت بشمار می رود، دراقدامی تامل برانگیز برکنار شده اند. چرا که عزل یکباره هر۵ عضو هیات مدیره یک شرکت قطعا” طبیعی نبوده و می تواند ناشی از تخلف یا مسایلی نظیر آن رخ داده باشد.

شنیده ها حاکی است که آخرهفته پیش، امیرحسین فرهادیان مدیرعامل وعضو هیات مدیره، علیرضا آهی رییس هیات مدیره، رضا درویش نایب رییس هیات مدیره، علی دهقانی عضو موظف هیات مدیره و سیدجواد میربابایی عضو هیات مدیره شرکت ساختمانی و شهرسازی واوان به طور ناگهانى عزل شده اند.

بنابراین گزارش، سرورنیا مدیرعامل فعلی شرکت نوساز که تا زمان انتخاب ترکیب قطعی اعضا و مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست جدید این مجموعه معرفی شده، به همراه مدیران حراست بانک ملت در محل شرکت مذکور حضور یافته است.

در این میان گروه مالی ملت حاضر به ارائه اطلاعاتی در باره دلایل این برکناری جمعی نشده است.

شرکت ساختمانی و شهرسازی واوان ۲۲ تیرسال ۱۳۵۵ به صورت سهامی خاص تاسیس شد واز ۱۲ تیر۱۳۵۸ در اختیار وزارت مسکن وشهرسازی قرار گرفت. سپس ۷ اردیبهشت ۸۸ مشمول واگذاری شد و طی تصویب نامه هیات عالی واگذاری، از ۱۲ آذر۹۰ بابت رد دیون دولت به بانک ملت واگذار شد.

از ابتدای تاسیس تا کنون، این شرکت پروژه های بسیاری را طراحی و اجرا کرده و تحویل خریداران داده که از آن جمله می توان به شهرک واوان اشاره کرد که شامل صدها واحد مسکونی و تجاری و فضاهای عمومی نظیرمسجد، مدرسه، پارک و… است.

ارسال نظرات