مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در نشست تعامل مسئولان دفاتر نمایندگی های ولی فقیه و عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح میانه، عالیترین هدف و عامل پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۳۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اهمیت و لزوم حفظ وحدت در بین قوای سه گانه، تصریح کرد: هرچه شدت این وحدت برای مردم ملموس تر باشد، تقویت افکار مثبت در بین مردم قوّت گفته و افکار منفی از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دشمن همه توان خود را برای ایجاد شکاف و اختلاف افکنی در بین نیروهای مسلح به کار گرفته، اظهار کرد: علارغم همه این تلاشها هر چه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، وحدت بین قوای مسلح کشور بیشتر و عمیق تر می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 36 پمکای میانه نیز در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر، اجرای برنامه های مشترک را وسیله ای برای افزایش تعامل و وحدت قوای مسلح دانست.

حجت الاسلام حسن مقدم برگزاری محفل انس با قرآن، نشست های بصیرت افزایی و اجرای مسابقات ورزشی مشترک را از جمله اهداف این نشست عنوان کرد.

حجت الاسلام حمید رضایی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میانه نیز با تاکید بر لزوم وحدت در بین قوا، تقویت باورهای دینی کارکنان را اصلی ترین اهداف نمایندگی های ولی فقیه دانست.

نشست تعاملی مسئولان دفاتر نمایندگی های ولی فقیه و مسئولان تبلیغات سپاه، نیروی انتظامی و ارتش در تیپ 36 پمکا شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها