شهردار تبریز:

شهرک مایان، قطب تولید و عرضه صنعت مبل خواهد بود

شهردار تبریز از مجموعه نمایشگاهی شهرک مایان به عنوان قطب تولید و عرضه صنعت مبل در تبریز یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۶۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری کلان شهر تبریز، صادق نجفی در آیین افتتاح مجموعه نمایشگاهی شهرک مبل و خودروی تبریز در مایان، اظهار داشت: این مجموعه با همکاری شهرداری و مشارکت بخش خصوصی طراحی شده و تمام بسترهای لازم برای انتقال صنوف وابسته به مبل و نمایشگاه های خودرو به این منطقه،فراهم خواهم شد.

وی بیان کرد: به طور حتم با راه اندازی کامل این مجموعه، ضمن توسعه ی همه جانبه این منطقه از کلانشهر تبریز، بسیاری از معضلات شهری مانند ترافیک و آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر کاهش خواهد یافت .

شهردار تبریز همچنین با اشاره به قرار گرفتن شهرک مبل و خودرو در مجاورت اتوبان غرب تبریز، بر لزوم طراحی و مشارکت در احداث مسیر دسترسی مناسب به این مجموعه تاکید کرد .

نجفی انتقال واحدهای صنفی و صنعتی ترافیک‌زا و آلاینده را از برنامه‌های مهم شهرداری تبریز خواند و گفت: خرسندیم که با افتتاح مجموعه نمایشگاهی شهرک مبل و خودروی تبریز در مایان گام اساسی برای اجرای این برنامه برداشته شده است.

 

با حضور شهردار تبریز، سالن نمایشگاهی شماره یک شهرک صنفی - صنعتی مبل و خودروی تبریز با متراژ ۸ هزار متر و بیش از ۵۰ غرفهافتتاح شد.

شهرک مبل و خودرو به عنوان یکی از طرح های مشارکتی شهرداری منطقه ۶تبریز توسط بخش خصوصی در شهرک مایان ساخته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار