خبرهای داغ:
یکی از اعضای شورای شهر تبریز با انتقاد از عملکرد دولت در اختصاص بودجه برای تبریز 2018، اذعان کرد: متاسفانه برخی ها تحمل ندارند عظمت تبریز را ببینند که تا این اندازه بعد جهانی پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۹۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

بهروز خاماچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با مطرح کردن این سوال که در کدام شهر دیده شده است نزدیک 500 شاعر و عارف در یکجا باشند، افزود: نه تنها ایران، بلکه در هیچ کجای دنیا چنین غنای فرهنگی موجود نیست همانطور که در هیچ کجای دنیا بازاری همچون بازار تبریز را نمی توان یافت؟

وی با اشاره به قدمت چند هزار ساله تبریز، خاطرنشان کرد: تبریز با دارا بودن اماکن گردشگری زیاد و ظرفیت های ویژه به عنوان شهر اولین ها، حرف های زیادی برای گفتن دارد که در سال 2018 برای گردشگران خارجی میهمان تبریز جالب خواهد بود.

خاماچی با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب، مردم تبریز و آذربایجان را زمان شناس عنوان و بیان کرد: مردم تبریز در سال 2018 با میزبانی خوب خود، عظمت خود را به گردشگران نشان خواهند داد که امیدواریم آن ها نیز با برگشت به سرزمین های خود، واقعیات زیبای تبریز را نوشته و بازگو کنند.

وی اظهار داشت: در کنار همه بزرگی های تبریز، به گردشگران خارجی لشکر همیشه سرافراز 31 عاشورا را نشان خواهیم داد تا همه بدانند اگر سردارانی همچون شهید باکری ها نبودند، اسمی از ما نیز نبود و به واسطه همین شهدا به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان مطرح هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات مدیران اجرایی شهر برای میزبانی خوب در تبریز 2018، بیان داشت: چند ماه است که کارگروه های مختلف در شهرداری و میراث فرهنگی تشکیل شده و در حال تدوین برنامه های متعددی هستیم که با آماده سازی هتل آپارتمان ها، مترجمان و ... ، میزبانی خوبی در سال 2018 داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها