شهردار تبریز با اشاره به حضور کارگران زحمت کش خدمات شهری در سطح شهر و تلاش برای روان‌سازی معابر شهری، بر رعایت تدابیر لازم از سوی رانندگان در شرایط برف و کولاک تاکید کرد و گفت: در همه مناطق شهرداری تبریز نیروهای خدمات شهری آماده باش بوده و بیش از ۶۰۰ نفر از کارکنان خدمات شهری در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۳۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی،با اشاره به حضور و آماده باش نیروهای خدمات شهری در تمامی مناطق شهرداری تبریز به دنبال تشدید بارش برف گفت: بارش برف همراه با کولاک شدید در شرق و شمال شهر با شدت بیشتری ادامه دارد و کارگران خدمات شهری با بهره‌‌گیری از ماشین‌آلات مکانیزه، مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در خیابان های اصلی شهر مشکل حادی گزارش نشده است و همکاران زحمت کش خدمات شهری با محلول پاشی و برف روبی معابر را برای عبور و مرور آماده نگه می دارند گفت: وضعیت بارش برف و کولاک در مناطق شرق تبریز از جمله مناطق ۹ ، ۲، ۵ و ۱ شدید تر از سایر منطقه های شهر است اما با این حال تردد در این مناطق جریان دارد.

شهردار تبریز بر لزوم مشارکت شهروندان تاکید کرد و افزود: از شهروندان انتظار می‌رود دست‌کم در محدوده محله و کوچه خود، با برخی اقدامات رایج برف‌روبی، عملیات زمستانی را سرعت ببخشند و در صورت نیاز به اقدام جدی تر با سامانه تلفنی ۱۳۷تماس بگیرند.

دکتر نجفی با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در تردد های درون شهری گفت: شهروندان باید با رعایت مسائل ایمنی در سطح شهر تردد نمایند؛ تردد با لاستیک صاف و یا عدم تنظیم و نبود برف پاک کن و شیشه شور باعث کاهش دید و تصادف می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها