خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

هدف از حلقات صالحین کارمندان تربیت نیروی آگاه، بصیر و خادم

مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: حلقات صالحین در کارمندان با هدف تربیت نیروی آگاه، بصیر و خادم باید فعالیت خود را راهبردی کند.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۶۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
حجت الاسلام علی خزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان راهبردی معاونت تعلیم و تربیت بسیج کارمندان اظهار داشت: حلقات صالحین در کارمندان با هدف تربیت نیروی آگاه، بصیر و خادم باید فعالیت خود را راهبردی کند.

وی افزود: این مهم زمانی محقق می شود که هدف متربیان سرباز اسلام و انقلاب باشند چراکه یک مسلمان بسیجی‌وار خدمت می‌کند و دنبال پاسخ پرسش‌های خود از منبع دین می‌رود بنابراین شخصی که از بستر خانواده و جامعه برای اداره امور جامعه اسلامی برگزیده می‌شود باید برگزیده دینی و معرفتی نیز باشد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: این فرد باید هدف والای خدمت به جامعه مسلمین را در سر بپروراند و فرمان‌بر تسهیل امورات مردم باشد.

وی ادامه داد: کارمند باید تحکیم بنیان‌های اعتقادی، اخلاقی و احکامی خودانگارهای خدمت‌رسانی را رشد دهد و خُلق را در خدمت به خلق به بند بکشد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان یادآور شد: اساس اسلام مودت و همراهی و اتحاد و همدلی است و این اساس شکل نمی گیرد جز با ساخت پایه‌های اصلی و آن همان اعتقاد، اخلاق و احکام است.

وی با بیان اینکه اگر روزی ساختمان پلاسکو فرو می ریزد این موضوع را می رساند که عمر آن تمام شده است، اما آیا خدمت به خلق خداوند تبارک و تعالی عمرش تمام می‌شود؟ گفت: هدف انگاری لحظه به لحظه موجب تقویت اراده و حرکت باقوت است همان گونه که یک آتشنشان با هدف نجات جان دیگری، جان خود را در کف می‌گیرد و پیش می رود و آزمون خدمت سخت است.

خزایی با بیان اینکه حسن خلق برگرفته از حسن سیرت است، افزود: این ویژگی هدف غایی حلقات صالحین است.

وی یادآور شد: ایدئولوژی نظام رفیع اسلام جز با مهربانی،عطوفت و خدمت معرفت دینی را بسط نداد و باید تدابیری اتخاذ شود که چگونه می شود با ابزار بسیج اراده را تقویت کرد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: نماز، دعا، زیارت، اردو و همه برنامه های فرهنگی و دینی بساط تربیت معرفتی دینی است و شجره صالحین باید از این سفره بی بهره نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات