خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان گفت: هرچند خدمت به مردم در تمامی ایام وظیفه مسئولین و کار به دستان است اما امید است از این ایام مبارک بیش از دیگر ایام برای خدمت به مردم و توسعه کشور استفاد شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۸۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان با تبریک ایام مبارک دهه فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور نعمت بزرگی است که از طرف خداوند و امام راحل(ره) به ما رسیده و ما باید به خوبی از آن محافظت کنیم.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده بیان کرد: داشتن اتحاد و تعامل با یکدیگر برای برای پاسداشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه آحاد ملت است که با حفظ اتحاد و یکپارچگی خود مانع ظفر و طمع دشمن به کشور باشند تا دشمن اجازه دخالت به خود را در کشور ما ندهند.

خلیفه زاده گفت: هرچند خدمت به مردم در تمامی ایام وظیفه مسئولین و کار به دستان است اما امید است از این ایام مبارک بیش از دیگر ایام برای خدمت به مردم و توسعه کشور استفاد شود تا بدین گونه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هدف اصلی امام(ره) و انقلاب اسلامی تحقق یابد.

امام جمعه بوکان با تاکید بر یاری رساندن به نیازمندان و کمک به فقرا تصریح کرد: همانطور که خداوند حقی را برگردن ما دارد و باید با نماز خواندن و روزه گرفتن، انجام اعمال توصیه شده در قران کریم و پرداخت زکات آن را به جایی آوریم، کمک به فقرا و نیازمندان هم در هر زمانی وظیفه اصلی و مهم هر انسانی است که توانایی آن را دارد و لازم است در این فصل سرما آنها را فراموش نکنیم و به آنها کمک کنیم تا مجبور به کارهایی نشوند که جان آنها را به خطر اندازد.

ارسال نظرات