بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجرکلنگ زنی مرکز جامع سلامت شهری و روستایی، افتتاح ایستگاه خودکار هواشناسی و نمایشگاه صنایع دستی تا پنجمین روزاز این دهه مبارک انجام شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۹۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در آیین کلنگ زنی مرکز جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان گفت: دولت توجه ویژه ای به حوزه بهداشت و درمان دارد و این مرکز در این راستا و با هدف رفع محرومیت از چهره این شهرستان کلنگ زنی می شود.

کریم حسین زاده افزود: در دولت مقوله سلامت به عنوان مهمترین اولویت در دستور کار قرار گرفته و از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها برای نخستین بار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به بحث سلامت که مهمترین فاکتور جوامع بشری است، توجه ویژه شده است.

وی اضافه کرد: هدف همه کارگزاران نظام ارائه خدمات شایسته به مردم است و همه باید دست به دست هم داده و تمام تلاش خود را در خدمت رسانی به مردم بکار گیرند.

ساختمان مرکز جامع سلامت شهری و روستائی با زیربنای یک هزار و 170متر مربع دارای پزشک، دندانپزشک، آزمایشگاه ، ماما و خدمات بهداشتی درمانی جهت ارایه خدمات به مردم شهرستان در سه طبقه با اعتبار 20میلیارد ریال ساخته می شود.

همچنین ایستگاه خودکار هواشناسی شهرستان چالدران نیزبا اعتبار 500میلیون ریال افتتاح شد.

این ایستگاه هواشناسی اطلاعات هواشناسی را به‌ طور آنلاین به مرکز مونیتورینگ هواشناسی ارسال می‌کندوبرخلاف تجهیزات دستی هواشناسی که احتمال خطا داشت، دستگاه خودکار دقت بسیار بالایی دارد.

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی بانوان و هنرمندان شهرستان چالدران از دیگر طرح های افتتاحی توسط مسئولین این شهرستان بود .

ارسال نظرات