حجت الاسلام رستمی گفت: دهه فجر آیینه ای است که همه ساله ایثارگریها و فداکاریهای برادران و خواهران ما را دربرابر لبیک به منویات رهبری تداعی می کند.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۹۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه خوی در جمع بسیجیان حوزه شهید عاشوری این شهرستان، آغاز جشن های دهه فجر را تجدید بیعت دوباره ایرانیان با آرمان ها و ارزش های مکتبی انقلاب اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: انقلاب از اهداف مهم و کلیدی اسلام و قرآن است و امام(ره) به تبعیت از آیات قرآن و روایات ائمه معصومین دفاع از مظلومین را سرلوحه قیام خود قرار داده و اگر بخواهیم در این راه سربلند بیرون بیاییم باید اهداف امام و اسلام را ادامه و با لبیک به امام خامنه ای، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه با عمل جاری سازیم.

وی افزود: ملت سلحشور ایران اسلامی با قیام تاریخی خود که پرچم اسلام را به همراه داشت توانست نهضتی را دردنیا علم کند که برای همیشه دست بیگانگان را از سیطره بر کشور قطع و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خود را تثبیت نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه خوی، دهه فجر را بهترین فرصت برای معرفی و ارائه دستاوردهای نظام در طول سالیان گذشته عنوان و اظهار داشت: بایدهمه عزیزان به کوری چشم دشمنان با هماهنگی و تعامل برنامه های درخور و شایسته ایرا برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر تدارک دیده و اجرایی نمایند.

ارسال نظرات