خبرگزاری بسیج: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ری اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۹۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هادی تمهیدی معاون سیاسی فرماندار شهرستان ری در نشست هماهنگی راهپیمایی روز ۲۲بهمن با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب، مردم ایران هرسال پرشورتر از گذشته در مراسم جشن های دهه فجر شرکت می کنند.

وی بیان کرد: مراسم راهپیمایی در شهرری ساعت ۱۰صبح روز جمعه ۲۲بهمن ۹۵ از مقابل کانون سمیه واقع در خیابان فدائیان اسلام آغاز می شود و راهپیمایان پس از پیمودن مسیر تعیین شده در خیابان فدائیان اسلام از میدان بسیج مستضعفین(سه راه ورامین)، میدان شهرری، خیابان حرم و بازار حرم عبور کرده، در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام تجمع کرده و پس از قرائت قطعنامه در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت می کنند.

تمهیدی گفت: در سالهای گذشته راهپیمایی مراسم هایی مثل ۲۲ بهمن در شهرری به صورت مستقل برگزار نمی شد و مردم شهرری در راهپیمایی شهر تهران شرکت می کردند اما حدود پنج سال است که این مراسم به صورت مستقل در سطح شهرستان برگزار می شود و لذا تمام توان خود را به کار می گیریم تا این مراسم در قبله تهران که شهری تاثیرگذار در پیروزی انقلاب بوده است، به بهترین شکل برگزار شود.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان ری همچنین افزود: امسال برخلاف سنوات گذشته اعزام اتوبوس از میادین شهرری به تهران وجود نخواهد داشت و اتوبوسها از مراکز و میادین مختلف شهر، مردم را به سمت مسیر راهپیمایی شهرری در خیابان فدائیان اسلام منتقل می کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی با مسئولان اجرایی شهرری تمهیدات لازم جهت آماده سازی غرفه های فرهنگی و ایستگاههای صلواتی و همچنین استقرار نیروهای آتش نشانی، هلال احمر، پلیس راهور، اورژانس و سایر ارگانهای خدماتی در طول مسیر راهپیمایی اتخاذ شده است.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان ری ادامه داد: بیمارستان های شهدای هفتم تیر، آیت الله فیروزآبادی و دی کلینیک سازمان تامین اجتماعی آمادگی لازم برای ارائه خدمت به مردم را دارند.

تمهیدی با اشاره به حضور فعال خبرنگاران برای پوشش این مراسم با شکوه اظهار داشت: حضور اصحاب رسانه شهرستان و همچنین خبرنگاران خارجی با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برنامه ریزی و ساماندهی خواهد شد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه رمز پیروزی ما ایمان و شجاعت است، گفت: رفتار و حرکات غیرمعقولانه رئیس جمهور آمریکا باعث شده تا امسال مردم با انسجام و وحدت بیشتری در راهپیمایی شرکت کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی در بخش های حسن آباد، کهریزک، خاوران و قلعه نو به صورت جداگانه و در مسیرهای تعیین شده از سوی بخشداران برگزار می شود.

 

ارسال نظرات