خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: به دلیل تقسیمات کشوری شهرستان ری، پرستاران این شهرستان از حق دورکاری بی‌بهره بودند که با پیگیری‌های صورت گرفته این مزایا به پرستاران ری تعلق خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۰۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، نعمت الله ترکی در همایش تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان ری ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در طی چند سال اخیر اقدامات موثری در حوزه بهداشت و درمان استان تهران انجام گرفته است.

وی افزود: در بخش سیستم درمان و پژوهش محور و طرح های تحقیقاتی نسبت به سنوات گذشته چهار برابر رشد داشته ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به تشکیل ۱۴شرکت دانش بنیان و ۱۸ مرکز تحقیقاتی جدید، تصریح کرد: بخش کیفی خدمات افزایش چشمگیری داشته و همچنین سطح رضایتمندی مردم به ۹۱ درصد رسیده است.

ترکی بیان کرد: با توجه به سرانه دولت در حوزه درمان، ۱۵بیمارستان در تهران در حال احداث است و در اکثر شهرستانهای استان تهران نیز بیمارستان تخصصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: در شهرستان ری طی مصوبه سفر ریاست جمهوری به این شهرستان، مبلغ یک هزار و هفتصد میلیارد ریال برای نوسازی بیمارستان فیروزآبادی و احداث بیمارستان جایگزین شهدای هفتم تیر ابلاغ شده است و تا پایان سال ۹۶ بهره برداری از توسعه این دو بیمارستان انجام می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: مبلغ ۸۶ میلیارد ریال در بخش پرستاری و نیروی انسانی کمک شده است تا کمبودها برطرف شده و شاهد افزایش کیفیت خدمات در این حوزه باشیم.

ترکی بیان کرد: در حوزه تقسیمات کشوری نسبت به موقعیت شهرستان ری برداشت های متفاوتی وجود دارد که باعث بروز مشکلاتی برای پرستاران شده است.

وی با توجه به عدم بهره مندی پرستاران از مزایای شهرستانی، اظهار داشت: طبق تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته، حق دور کاری از مرکز، همانند آنچه که به بقیه شهرستانها پرداخت می شود، مربوط به شهرستان ری نیز بشود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  گفت: با توجه به اینکه ادارات شهرستان ری بصورت مستقل عمل می کنند، می توان گفت ری یک شهرستان مستقل است اما گاهی برداشت های متفاوتی صورت می گیرد.

ترکی کارانه دورکاری راحق قشر زحمت کش مجموعه های بیمارستانی شهرری دانست و تصریح کرد: سعی می کنیم تا پایان سال جاری این کارانه ها به پرستاران ری پرداخت شود.

وی با بیان اینکه سطح رضایتمندی مردم تهران از خدمات پزشکی بهداشتی به 91 درصد رسیده است افزود: این رشد در استان تهران از سرانه کشوری در دولت یازدهم بالاتر است.

ترکی از ساخت 15 بیمارستان تخصصی در 16 شهرستان استان تهران خبر داد و افزود: احداث این بیمارستان ها از ابتدای سال 95 آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال 96 به نقطه مشخصی در این بیمارستان ها برسیم.

وی از ابلاغ یک هزار و 700 میلیارد ریال برای نوسازی بیمارستان فیروزآبادی شهرری و جایگزینی بیمارستان 7تیر خبر داد و افزود: این مبلغ از مصوبات سفر رئیس جمهوری به شهرستان ری است که پس از ابلاغ و تبادل موافقت نامه مرحله تعیین پیمانکار آن نیز به زودی آغاز می شود.

ترکی با ابراز امیدواری نسبت به تکمیل بیمارستان های فیروزآبادی و 7 تیر تا پایان سال 96 از تخصیص 86 میلیارد ریال برای کمک به پایگاه های امداد و نجات شهرری خبر داد.

 

ارسال نظرات