کد خبر: ۸۸۲۱۶۱۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه پیشوا:بسیجیان شهرستان پیشوا درقالب اردوهای جهادی  ۳روز ه اقدام به ارائه خدمات پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی نموده وبه مردم عزیز شهرستان خدمات پزشکی رایگان دادند.

این طرح که درروز های ۱۸،۱۹،۲۰ بهمن ماه برگزار گردید و سه نقطه هدف و روستاهای هدف رادرنظر گرفت. در بخش مرکزی بامحوریت روستاهای سرگل و گلعباس، در بخش جلیل آباد با محوریت روستاهای محمود آباد کهنه و در سطح شهر نیز با محوریت شهرکهای تازه تاسیس این امر صورت پذیرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا جناب سرگرد عاطف ضمیر ضمن تاکید  بر برکات اردویی جهادی اضافه کرد در حاشیه این خدمات کانوهن بسیج هنرمندان اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در موضوعات مختلف نمود و بسیج جامعه زنان با همکاری معاونت تعلیم و تربیت و بسیج طلاب نیز در این سه روز اقدام به برگزاری کلاس های مشاوره تربیتی –خانوادگی و مذهبی نمودند.

در همین راستا برگزاری حلقه های معرفتی و نشست های مذهبی جهت ارتقا سطح دینی و هویت اسلامی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا جناب سرگرد عاطف ضمیر اشاره داشت: بهترین میراثی که یک مسئول در نظام اسلامی می تواند از خود به جابگذارد خدمت به مردم نجیب و شریف ایراناسلامی در هر نقطه ای از این مرز همیشه استوار است.

وی  با اشاره به حضور همه جانبه بسیج در هر عرصه ای که نظام  مطالبه نماید اشاره داشت: سربازان ولایت ونایب امام زمان (عج

۹در بسیج، درکناربهره های معنوی که از حضور در اردوهای جهادی می برند به خوبی دریافته اند که استفاده از ظرفیتهای  داخلی واتکاء به توان بومی که با کلید وازه راهبردی ولی امر مسلمین جهان  تحت عنوان ((اقتصادمقاومتی)) نام گذاری شده است، تنها راه اعتلای کشور درهمه زمینه هاست.

وی بیان داشت: امروز بسیج با تمام توان گوش به فرمان مقام عظمای ولایت است و تلاش می کند خدمت به مردم را سرلوحه امورات خویش قرار دهد.


ارسال نظرات