خبرهای داغ:
معاون فروش و امور مشترکین شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح های برق رسانی در در این استان گفت: 135 طرح برق رسانی به این مناطق در سال جاری در حال اجرا بوده این طرح ها در دهه فجر به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۴۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید کامیار در آیین بهره برداری از طرح برق رسانی به شهرک الهیه مراغه افزود: این طرح های برق رسانی با 210 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی این شرکت اجرا شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح های برق رسانی به مناطق مختلف از جمله شهرک های تازه ساخته شده از رویکردهای اصلی شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی است.

کامیار با اشاره به اجرای طرح برق رسانی به شهرک الهیه مراغه گفت: این طرح برای بهره مندی 760 واحد مسکونی در این شهرک طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح 4.6 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این شرکت هزینه شده و به بهره برداری رسیده است.

معاون فروش و امور مشترکین شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی بیان کرد: با وجود سکونت فقط سه خانوار در این شهرک تازه احداث شده، شرکت توزیع برق و کارکنان تلاشگر آن برای بهره مندی این خانوارها از نعمت برق اقدام به اجرای این طرح کرده اند.

در این آیین و با حضور مسئولان شهرستانی و همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از طرح برق رسانی به شهرک الهیه مراغه آغاز شد.

ارسال نظرات