دعوت شهردار تبریز برای حضور در حماسه «فجر سی‌و‌هشتم»؛
شهردار تبریز با صدور پیامی ضمن دعوت از عموم شهروندان برای تکرار حماسه پرشور و شعور انقلابی، گفت: راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر پیام روشن انقلاب اسلامی را در جهان طنین انداز خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۷۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در پیام صادق نجفی آمده است: با گذشت سی‌و‌هشت بهار از عمر درخت استوار و پربار انقلاب اسلامی، نگاهی کلی به سیمای باشکوه انقلاب نشان می‌دهد،افقی که ۳۸سال پیش، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ترسیم کرده بود، با هدایت رهبر معظم انقلاب، بر مرزهای دوردست تابیدهو آزادگی و سربلندی را برای ملت‌های مظلوم و آزاده به ارمغان آورده‌است.

وی یادآور شده است: سلام بر روان پاک شهیدانی که جان خویش را در اعتلای این مسیر درخشان نهادند و درود بر رهروان و شیفتگان این پهنه افتخارآمیز که با قلبی تپنده و اندیشه‌ای متبرک، خود را مهیای حضور در حماسه حضور فجر سی‌وهشتم می‌کنند.

شهردار تبریز، در ادامه با اشاره به تاثیرات و دستاوردهای حضور پرشور در راهپیمایی آورده است:گستره تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در دهه‌های پس از پیروزی، مرهون مشارکت و پایمردی مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است؛ در این میان، جایگاه ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیش از سایر حوزه‌ها، در رصد تحلیل رسانه‌ها و ناظران سیاسی و بین‌المللی است.

وی با اشاره به پیشتازی تبریز و آذربایجان در تاریخ تحولات سیاسی کشور خاطرنشان کرده است: شهروندان مومن، ولایتمدار و انقلابی تبریز،میثاقی را که با خون جوانان حق‌طلب، در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ امضا کردند،با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن،پرصلابت‌تر و درخشان‌تر از هر دوره‌ای دیگری، تجدید خواهند کرد.

نجفی در پایان با دعوت از عموم هم‌وطنان، به ویژه شهروندان تبریز برای حضور در راهپیمایی روز جمعه ۲۲ بهمن، تاکید کرده است:طنینآزادگی و انقلابی‌گری ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن،پاسخی در خور هوچی‌گری‌ مستکبران و زورگویان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها