خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال توسط بسیج سازندگی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۷۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار نعمان غلامی در آیین افتتاحیه دهکده اقتصاد مقاومتی کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تلاش می‌‌شود بیشتر از آورده خود مردم استفاده شوند اظهار داشت: هدفگذاری تعیین شده برای اشتغال امسال 70 هزار نفر است که امید داریم تا پایان سال محقق سود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه تاکنون 67 پادگان در کشور با تلاش بسیج سازندگی به مراکز تولیدی تبدیل شده است عنوان کرد: در طول سه سال گذشته 93 هزار واحد کوچک در کشور در امتداد مردمی کردن فعالیتها و تسهیل‌گری در وظایف دستگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

غلامی با بیان اینکه پیش‌بینی شده امسال 50 هزار واحد کوچک در کشور راه‌اندازی شود که 50 درصد آن در 9 ماه امسال محقق شده است گفت: ایجاد قطبهای صنایع تبدیلی در هر شهرستان از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: 580 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال توسط بسیج سازندگی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح هر شهرستان به قطب تبدیلی تولید محصول تبدیل می‌شود افزود: با توجه به اینکه ضایعات محصولات زراعی زیاد است ایجاد واحدهای تبدیلی ضرورت دارد که در این راستا در هر شهرستان با توجه به نوع محصول الگویی ایجاد می‌شود.

غلامی با اشاره به اینکه ساز و کار اصلی بسیج سازندگی همکاری و تعامل با مردم و دستگاه‌های دولتی است٬ گفت: 6000 گروه جهادی در سراسر کشور در ایام مختلف به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات