خبرهای داغ:
مسئول بسیج محلات و مساجد سپاه انصارالرضا(ع) گفت: شهدا و برادران و خواهران بسیجی، رویش های انقلاب اسلامی ایران اند.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۵۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ زارعی مسئول بسیج محلات و مساجدسپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در جمع مردم عشایر شهرستان سرایان در مسجد روستای چاه غیاث شب گذشته گفت: امروز انقلابی داریم که پرچم اسلام را بعد از 1400 سال بلند کرد و شعار محوری لا الاالله محمد رسول الله و شعار نه شرقی نه غربی را عنوان کرد.

 مسئول بسیج محلات سپاه استان اظهار داشت: اسلام به آسانی به دست نیامده که ما به سادگی آرمان و اهداف انقلاب را به دشمنان قسم خورده خود تقدیم کنیم.

وی افزود: ما باید خود را برای اسلام خرج کنیم نه اسلام را برای خودمان در این صورت است که عزت و اقتدار پیدا می کنیم.

زارعی گفت: انقلاب اسلامی دارای رویش هایی است؛ رویش انقلاب اسلامی شهدا، جوانان انقلابی و خواهران بسیجی ما هستند و همه کسانی که در مقابل توطئه های استکبار از جان و دل مقاومت می کنند.

وی ادامه داد: وای به حال آن کسانی که بر سر سفره انقلاب نشسته اند، نان انقلاب را می خورند، در امنیت و آرامش زندگی می کنند اما به کشور های غربی پیام می فرستند که اگر میخواهید کمر این کشور را بشکنید تحریم ها را علیه ایران زیاد کنید؛ اینها همان آقا زاده های داخل کشور خودمان اند؛ در چنین مواقعی باید برادر و خواهر بسیجی ما بصیرت خود را زیاد کند.

زارعی درادامه سخنان خود اشاره کرد: قوام و بقای نظام اسلامی ایران در سایه انجام واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر است و باید توجه داشت که همه امورات و کار ها را برای رضای خدا انجام دهیم.

وی گفت: برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی باید یاری خدا را داشته باشیم و بدون این استواری و ثابت قدمی در این راه رقم نخواهد خورد؛ باید خدایی باشیم تا خدا هم با ما باشد و ما را یاری کند.

وی بر اطاعت محض همه اقشار مختلف بویژه بسیجیان از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: ان شاالله نظام مقدس جمهوری اسلامی مقدمه حکومت حضرت امام زمان (عج)خواهد بود و پرچم این نظام از دست با کفایت ولی امر مسلمین جهان بدست حضرت ولی عصر(عج) داده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها