خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آغاز به کار دوره مدیریت انرژی و اصلاح الگوی مصرف، ویژه کارکنان سپاه عاشورا گفت: اگر با روند کنونی مصرف انرژی پیش برویم، در آینده به وارد کننده انرژی تبدیل خواهیم شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، افشین روشن میلانی هدف از این دوره را تعریف مدیریت مصرف و شناسایی ظرفیت های موجود ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه کارایی انرژی در کشور ما بسیار پایین است یکی از چالش های آینده ما مسئله اسراف در مصرف انرژی خواهد بود.

وی یک از راهکارهای مدیریت مصرف را جابه جایی مصرف برق به زمان های کم باری دانست و افزود: رعایت سه اصل مصرف در زمان واقعی مورد نیاز، به مقدار دقیق مورد نیاز و با حداکثر کارایی در امر مدیریت مصرف برق ضروری است.

روشن میلانی برگزاری این دوره را در راستای تفاهم نامه مبادله شده بین این شرکت و سپاه عاشورا در خصوص مدیریت مصرف عنوان و بیان کرد: با توجه به حضور پرسنل سپاه عاشورا در اجتماعات دینی و فرهنگی، این عزیزان می توانند بهترین مروجین مدیریت مصرف باشند.

رئیس مجتمع عالی آموزشی پژوهشی آذربایجان نیز این دوره را در برگیرنده مفاهیم کلی درباره مدیریت مصرف آب و برق عنوان کرد.

یوسف پریش با اشاره به اینکه مطالب به صورت مفید و کاربردی ارائه می شود، افزود: مرکز مدیریت انرژی ایران مستقر در این مجتمع، دارای امکانات و ظرفیت بی نظیری است که آماده تربیت مروجین انرژی در سراسر کشور می باشد.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز گفت: با وجود اینکه بخشی از وظیفه برعهده دولت مردان است، ولی عمده ترین مشکل ما در بحث مدیریت مصرف، مشکل فرهنگی است.

علی حسین هاشم پور با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد، مصرف ما بالاتر از متوسط مصرف جهانی است، تاکید کرد: الگوی مدیریت مصرف در کشور باید به طور شفاف تعریف و تبیین شود.

دوره آموزشی مدیریت انرژی و اصلاح الگوی مصرف، ویژه پرسنل سپاه عاشورا با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در محل مجتمع عالی آموزش پژوهشی آذربایجان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها