مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

60درصد مددجویان حاشیه نشین هستند/کمک 57 میلیارد تومانی مردم به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در دیدار با رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز با بیان اینکه بیش از 60 درصد مددجویان تحت حمایت این نهاد در حاشیه شهرها زندگی می کنند، گفت: اکنون 400هزار نفر در مناطق حاشیه شهر تبریز سکونت دارند که تعداد زیادی از آن ها مستمری بگیر کمیته امداد استان هستند.
کد خبر: ۸۸۲۵۹۶۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی با بیان اینکه کمیته امداد آذربایجان شرقی دست یاری به سوی مسئولان،خیران و مردم استان دراز می کند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد علاوه بر ارتقای فکری و فرهنگی مددجویان برای خودکفایی و اشتغال خانواده های تحت حمایت تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه برای اشتغالزایی و حرفه آموزی مددجویان نیازسنجی انجام شود، افزود: در حال انعقاد تفاهم نامه همکاری با مراکز اقتصادی و فروشگاه های عرضه کالا در سطح استان هستیم تا محصولت تولیدی مددجویان خودکفا شده به فروش برسد.

کلامی با اشاره به اینکه مردم استان تاکنون 57 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده اند، ادامه داد: کمیته امداد استان مبلغ 217 میلیارد تومان در سرفصل های مختلف از جمله درمان، فرهنگی و اشتغال برای مددجویان تحت حمایت خدمات ارائه کرده است.

رحیم شهرتی فر فرماندار تبریز نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات کمیته امداد استان به مددجویان،گفت: باید فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه ترویج و نهادینه شود و مسئولان استان، کمیته امداد را در کمک به نیازمندان کمک کنند.

وی با بیان اینکه برای درآمدزایی و اشتغالزایی محرومان جامعه باید به مشاغل خانگی توجه شود،افزود: پرداخت مستمری مشکلات نیازمندان را حل نمی کند و راهکار توانمندکردن آن ها اشتغالزایی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار