خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران ناحیه امام حسین(ع)

مسئولیت زن در خانواده نافی مسئولیت اجتماعی وی نیست

مسئول بسیج خواهران ناحیه امام حسین(ع) گفت: نقش و مسئولیت زن در خانواده به معنای عدم حضور و نقش آفرینی وی در فعالیت های اجتماعی نیست.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۲۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

مسئولیت زن در خانواده نافی مسئولیت اجتماعی وی نیست

سیما قلعه خلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) در خصوص نقش زن مسلمان با توجه به تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی اظهار داشت: پرداختن به موضوع زن و خانواده ریشه در اهمیت دادن اسلام به نهاد خانواده که هسته اصلی جامعه می باشد، دارد.

وی افزود: در خانواده ای که متشکل از پدر، مادر و فرزندان است زن می تواند با تربیت صحیح فرزندان گامی در جهت ساختن جامعه ای سالم بردارد و راه را برای رسیدن به اهداف متعالی اسلامی آسان کند، به همین دلیل است که زن از جایگاه ویژه ای در دین مبین اسلام برخوردار است.

مسئول بسیج خواهران ناحیه امام حسین(ع) با توجه به تاکید اسلام به نقش زن در خانواده که به معنای عدم حضور زن در فعالیت های اجتماعی نیست گفت: هریک از اعضای خانواده برحسب توانایی خود می توانند در اداره جامعه سهیم باشند و فرقی بین زن و مرد نیست.

قلعه خلیلی خاطرنشان کرد: امروزه نوک پیکان جنگ نرم دشمن به سمت فروپاشی و از بین بردن نقش زن در پایداری و اصالت خانواده می باشد که نیاز است زنان مسلمان با بهره گیری از الگوهای اسلامی که برگرفته از قرآن، سنت و سیره و روش اهل بیت و ائمه معصومین علیهم اجمعین است خود را واکسیناسیون نموده تا بتواند در مقابل بیماری تهاجم فرهنگی، از کرامت انسانی، پاکدامنی و نهاد خانواده که مهمترین مشخصه زن مسلمان است، پاسداری کند.


ارسال نظرات