فرمانده سپاه ناحیه رزن در مقابله با تهدیدهای فرهنگی مطرح کرد

مدیریت مساجد نیازمند هوشمندی است

فرمانده ناحیه رزن گفت: مدیریت مساجد در مقابله با تهدیدهای فرهنگی دشمن نیاز به هوشمندی و مراقبت بیشتر دارد و همه باید در این زمینه منطقی و عقلانی رفتار کنند.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۴۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  ابوالفضل برات‌زاده در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رزن با بیان اینکه ۱۱۸ پایگاه مقاومت و ۶۷ کانون فرهنگی در مساجد این شهرستان فعال است، گفت: مساجد باید محور برنامه ها قرار گیرند.

وی افزود: مدیریت مساجد در مقابله با تهدیدهای فرهنگی دشمن نیاز به هوشمندی و مراقبت بیشتر دارد و همه باید در این زمینه منطقی و عقلانی رفتار کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه باید تدابیر ویژه برای جذب جوانان به مساجد اندیشیده شود، اظهار داشت: برخلاف سال‌های گذشته که مساجد در اغلب اوقات تعطیل و بسته بود، در شرایط کنونی باید این پایگاه‌ها به محل پرتردد جوانان، نوجوانان و مرکز تحول‌ساز فرهنگی و معنوی تبدیل شود.

وی عنوان کرد: با فعال تر شدن این پایگاه ها می توان زمینه‌ای مناسب برای رشد و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های مذهبی را شاهد بود.

برات زاده با اشاره به اینکه عدم مدیریت صحیح مساجد منجر به لطمه و دور شدن جوانان از مسجد شده است، خاطرنشان کرد: باید از این سرمایه عظیم معنوی با بازدهی مناسب و جهت‌دهی درست استفاده شایسته داشت.

وی اظهار داشت: امروز ما کمترین بهره را از ظرفیت مساجد می‌بریم اما تمام تلاش و همت ما این است که بتوانیم از این ظرفیت و توان بالقوه در دفع آسیب‌ها و خطرات فرهنگی استفاده کنیم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار