خبرهای داغ:
شهردار تبریز با قدردانی از اهتمام شورا در بررسی دقیق و تصویب به‌موقع لایحه برنامه و بودجه سال ۹۶ گفت: این توجه ویژه، زمینه‌ساز ارزشمندی در برنامه‌های اجرایی سال آینده خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۱۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز، لایحه برنامه‌و‌بودجه سال ۹۶ را با محوریت ضرورت‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ و جایگاه تبریز در سند چشم‌انداز توسعه، تنظیم و تقدیم شورای کرد؛ از این رو، برنامه‌و‌بودجه سال آینده، نسبت به سال‌های گذشته، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی بیان کرد: خرسندیم که شورا با درک دقیق از حساسیت و اهمیت برنامه‌های سال ۹۶،لایحه بودجه را پس از بررسی‌ها و بازبینی‌های لازم، به موقع تصویب کرد.
نجفی اظهار داشت: این امر، قطعاً یک امتیاز شتاب‌بخش برای سال آینده به شمار می‌رود و طرح‌ها و برنامه‌های در دست‌اجرا را با پشتیبانی‌ مطالعاتی لازم پیش خواهد برد.
وی با قدردانی از نظرات موافق و مخالف در بررسی محورهای مختلف بودجه گفت : تک‌تک نظرات عنوان شده منبع ارزشمند تجربه و مطالعه در برنامه‌های اجرایی شهر است.
شهردار تبریز، شورای توانمند و دلسوز را مزیت مهم شهرداری تبریز عنوان کرد و یادآور شد: در سه‌سال‌و‌نیم گذشته، حرکت‌های موثر شهرداری تبریز در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، مرهون هدایت، نظارت و حمایت شورا بوده است.

نجفی همچنین از اعضای ستاد بودجه شهرداری تبریز در مطالعه، نیازسنجی، بررسی و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال 96 قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها