امام جمعه ندوشن با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مسئولان تحقق شعار سال را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۱۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن، حجت السلام محمد جوادی در نخستین نماز جمعه سال 96 با تبریک سال جدید اظهار کرد: سال جدید مقارن با میلاد حضرت فاطمه(س) است و این تقارن را به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به پیام نوروزی و سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس گفت:سال 96 سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری شده است و تاکید رهبری بر تولید و اشتغال است.در این مسیر باید دولت مردم و مجلس به کمک یکدیگر این شعار را محقق کنند.

امام جمعه ندوشن در بخش دیگری از خطبه به تشریح اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت در چنین اقتصادی مردم از تولیدات داخلی استفاده می کنند که با این عمل اشتغالزایی افزایش پیدا میکند و تولید کنندگان باید کالاهایی تولید کنند که با مشابه خارجی آن رقابت کند و دولت این مسیر را ریل گذاری و هدایت کند و مجلس قانون های دست پا گیر در جلوی پای تولیدکنندگان بر دارد آن وقت است که کشور نیاز چندانی به کالاهای خارجی مگر در مواردی خاص نخواهد داشت.

ارسال نظرات